Menu
Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації за 9 місяців 2018 року

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації за 9 місяців 2018 року

By In Звіти, Звернення громадян, Новини On 17.10.2018


На виконання розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від  25  травня  2016 року № 327-р «Про вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян до органів виконавчої влади» зі змінами Сторожинецька районна державна адміністрація повідомляє наступне.

У відповідності до Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008   «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районній державній адміністрації  впродовж 9 місяців 2018 року розглянуто 462 звернення громадян, що на 68 звернень менше у порівнянні із аналогічним періодом 2017 року (530). Письмових звернень зареєстровано  –  302, що на 72 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (374), та на особистому прийомі –  144, що на  12 звернень  менше, ніж за відповідний період минулого року (156). За допомогою засобів телефонного зв’язку «Телефон довіри» зареєстровано 16 звернень, що на 13 звернень менше у порівнянні із аналогічним періодом минулого року (29).

В результаті проведеного аналізу звернень громадян встановлено, що              10,6% звернень  надійшло від учасників бойових та учасників війни;  6,5  %   від осіб з інвалідністю  І,ІІ, ІІІ групи;  2,6%   від багатодітних сімей; 1,0 %  – від дітей війни; відповідно 79,3% звернень надійшло від інших категорій.

         Звернень  від внутрішньо переміщених осіб із окремих районів   Донецької та  Луганської  областей   України  та  з тимчасово окупованої території  України (Автономна Республіка Крим та м. Севастополь)  до районної державної адміністрації  за період з січня по вересень  2018 року  не надходило.

Протягом 9 місяців 2018 року в районній державній адміністрації зареєстровано 39 звернень,  які  надійшли до органів влади вищого рівня

(8,4 % від загальної кількості звернень), що на 17 звернень менше  у порівнянні із  січнем-вереснем 2017 року (56).

Зокрема до:

  • Адміністрації Президента України – 6 (11 – за 9 місяців 2017 р.),
  • Верховної Ради України – 5 (2 – за 9 місяців 2017 р.),
  • Кабінету Міністрів України –  3  (8 – за 9 місяців 2017 р.),
  • обласної державної адміністрації – 25  (35  – за 9 місяців 2017 р.).

         В результаті проведеного аналізу  звернень громадян встановлено, що до вищестоящих органів влади частіше звертались жителі міста  Сторожинець,  сіл Банилів-Підгірний, Чудей, Тисовець, Череш та Михальча.

Крім того, зареєстровано 1 звернення, яке надійшло від інших органів, установ, організацій, а саме:  – від  Михальчанської сільської ради.

         Впродовж звітного періоду на розгляд до райдержадміністрації надійшло   12  колективних звернень,  така ж  кількість колективних звернень була  зареєстрована в аналогічному періоді 2017 року. Їх частка становить 2,6 % від загальної кількості звернень. В колективних зверненнях порушувались проблемні питання щодо розірвання договору на перевезення пасажирів із перевізником ПП «Багіра»;   виділення земельної ділянки для ведення товарного с/г виробництва;  покращення надання послуги електропостачання; проведення  ремонту дороги в с. Кам’яна Сторожинецького району;  виконання русло регулюючих робіт пішохідного переходу через річку в с. Комарівці Сторожинецького району; надання земельних ділянок під будівництво в межах піщаного кар’єру в с. Годилів Сторожинецького району;  проведення ремонту дороги  по маршруту Банилів-Підгірний–Давидівка;  відкриття автобусного маршруту Чернівці-Снячів через кут Горб с. Великий Кучурів; відновлення роботи радіомовлення та узаконення самовільно збудованих будинків товариства «Електронмаш» і т.д.

Зареєстровано 2  повторних звернення (2 – за 9 місяців 2017 року), 1 дублетне (7 – за 9 місяців 2017 року). Повторні звернення стосуються питання відновлення  та покращення якості надання послуги телефонного зв’язку.

За звітний період зареєстровано 477  питань, з якими звертались громадяни,  з яких:  146 (30,6 %) – питання соціального захисту (нарахування субсидій, надання пільг, надання матеріальної допомоги, роз’яснення із соціальних питань тощо), 125 (26,2 %) –  питання аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок  та затвердження технічної документації із землеустрою, вчинення різного роду правочинів із землею, земельні конфлікти), 69 (14,5%) –  сімейної та гендерної політики,  захисту прав дітей (поновлення батьківських прав, встановлення порядку зустрічі у вихованні дітей, встановлення опіки над неповнолітніми дітьми, продовження навчання дітей із малозабезпечених сімей у школі-інтернаті, вчинення різного роду правочинів в інтересах малолітніх дітей), 42 (8,8 %) – питання транспорту і зв’язку   (телефонний зв’язок та трансляція радіо),  17 (3,6 %) – питання комунального господарства (ремонт та благоустрій доріг, електропостачання, газопостачання та  покращення якості надання комунальних послуг), 17 (3,6 %) – питання житлової політики (купівля-продаж житла, покращення житлових умов).

Найбільша кількість звернень стосується саме питання надання матеріальної допомоги  малозабезпеченим верствам населення,  мобілізованим та демобілізованим військовослужбовцям, учасникам АТО і членам їх сімей.

Відповідно до Районної  програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота»  на 2017-2019 роки,  впродовж  січня-вересня  2018 року надано матеріальну допомогу 79 жителям  району   на загальну суму    37075,00 грн. Також було виділено одноразову грошову допомогу на загальну суму 4620,10 грн. для передплати районної газети «Рідний край»  на ІІ квартал  2018 року 94 одиноким, малозабезпеченим жителям району.

Протягом 9 місяців 2018 року на розгляд до районної державної адміністрації надійшло  448   звернень  громадян на Урядову  телефонну «гарячу лінію», що на 184 звернення менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (632).  У зверненнях на Урядову телефонну «гарячу лінію» здебільшого порушувались питання соціального захисту – щодо нарахування і виплати соціальних допомог та перевірки правильності їх нарахування, призначення  та виплати субсидій, надання матеріальної допомоги, надання роз’яснень із соціальних питань, з питань охорони здоров’я, з питань транспорту і зв’язку та з питань комунального господарства – електропостачання, газопостачання, будівництво, ремонт та благоустрій  доріг та  ін.

Працівниками Сторожинецької районної державної адміністрації здійснюється кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян. За наслідками розгляду надаються письмові відповіді авторам звернень у визначений законодавством термін.

Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації здійснюється у відповідності до затверджених Порядку та графіка.

Відповідно до вимог Указу головою районної державної адміністрації взято на особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому  учасникам бойових дій, жінок яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу. Особлива увага також приділяється розгляду звернень громадян  пільгових категорій, таких як ветерани війни та праці, осіб з інвалідністю, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших, які потребують соціального захисту та підтримки.

         Також, відповідно до вимог чинного законодавства, посадовими особами райдержадміністрації не рідше одного разу на місяць здійснюються особисті виїзні прийоми громадян. Так, впродовж  9 місяців 2018 року керівництвом районної державної адміністрації здійснено 38 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 228  осіб;   порушено 228 питань.

         Окрім того, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації проведено 115 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 405 особи. При цьому, громадянами порушено 453 питання.

На виконання Указу в районній державній адміністрації створена та діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Впродовж                         9 місяців 2018  року проведено  10  засідань  комісії.

За цей же період перед головою районної державної адміністрації прозвітували  24 посадові особи по питанню роботи із зверненнями громадян.

         Відділом  документообігу, контролю,  роботи із  зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату районної державної адміністрації    проводяться  перевірки  стосовно роботи із зверненнями громадян  згідно затвердженого Графіку. За період з  січня  по вересень 2018 року проведено 5 перевірок  роботи із зверненнями громадян в управлінні освіти, сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації, Сторожинецькій центральній районній лікарні, Михальчанській сільській раді, Ропчанській сільській раді та Кам’янській сільській раді.  За результатами перевірок вказано на недоліки та дані доручення і рекомендації щодо їх усунення та недопущення в подальшій роботі.

         Під час перевірок працівниками відділу надається методична та практична допомога щодо застосування  законодавства про роботу із зверненнями громадян. Крім того, при зверненні відповідних установ і організацій, така допомога надається постійно.

Головою районної державної адміністрації приділяється значна увага питанню роботи із зверненнями громадян. На засіданнях колегії, апаратних та розширених нарадах голови районної державної адміністрації систематично заслуховуються питання щодо здійснення роботи із зверненнями громадян та надаються відповідні доручення з метою покращення даного напрямку роботи.

Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації від 07 лютого 2018 року  (рішення  ¼) розглянуте питання  про  роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації впродовж  2017  року.  Підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2018 року обговорено на засіданні колегії 12 липня 2018 року (рішення № 4/3 ).

         Робота із зверненнями громадян у Сторожинецькій районній державній адміністрації систематично висвітлюється у місцевих засобах  масової інформації – на сторінках районної газети «Рідний край», по місцевому радіомовленню та на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації (розділ «Звернення громадян»). На офіційному веб – сайті районної державної адміністрації розміщено розділ «Доступ до публічної інформації».

         На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та згідно розпоряджень районної державної адміністрації від 30 травня 2011 року № 327 «Про заходи  щодо забезпечення доступу до публічної  інформації  районної державної адміністрації»,  від 27 жовтня 2017 року № 417 «Про вдосконалення заходів щодо забезпечення доступу  до публічної інформації в Сторожинецькій районній  державній адміністрації», від 22 травня 2018 року № 197 «Про затвердження порядку обліку запитів на інформацію в Сторожинецькій районній державній адміністрації», від 04 липня 2018  № 241 «Про затвердження Розміру витрат та Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є Сторожинецька районна державна адміністрація», яке зареєстровано в Головному територіальному управлінні юстиції у Чернівецькій області від 13 липня 2018 року № 51/2572, організовано та налагоджено роботу із запитами на публічну інформацію.

Протягом  9 місяців 2018 року надійшло 26 запитів на публічну інформацію (19 – за 9 місяців 2017 року), які розглянуті згідно вимог чинного законодавства.

Стан  роботи  із зверненнями  громадян  перебуває  на  постійному контролі у керівництва районної державної адміністрації.       

 


About the Author

Admin 2

Comments are closed here.