Menu
БЮДЖЕТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ОТРИМАЛИ ПОНАД 57 МІЛЬЙОНІВ АКЦИЗНОГО ПОДАТКУ

БЮДЖЕТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ОТРИМАЛИ ПОНАД 57 МІЛЬЙОНІВ АКЦИЗНОГО ПОДАТКУ

By In Новини, Роз'яснення On 23.07.2018


У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області повідомили, що за перше півріччя 2018 року від продажу підакцизних товарів місцеві скарбниці Буковини поповнились більш як на 57 млн.грн. гривень акцизного податку. Виконання індикативних завдань забезпечено на 114,7 відсотків. В абсолютній сумі це додаткові 7,3 млн.грн.

Акцизний податок з роздрібної торгівлі залишається у розпорядженні органів місцевого самоврядування та є стабільним джерелом надходжень місцевих бюджетів, у тому числі об’єднаних територіальних громад.

Нагадаємо, для реалізації у роздріб алкоголю і тютюну підприємцю необхідно мати відповідні ліцензії, які видає фіскальна служба. Вартість дозволу на продаж алкогольних напоїв становить 8 тисяч гривень на рік на кожний електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, а на території сіл і селищ – 500 гривень. Плата за ліцензію на торгівлю тютюновими виробами складає 2 тисячі гривень, на території сіл і селищ – 250 гривень на кожне місце торгівлі.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, а також довідки про внесення місця зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного держреєстру можна отримати в Головному управлінні ДФС та Центрах обслуговування платників за місцем здійснення діяльності. З інформацією про місця надання послуг щодо ліцензування; бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення можна ознайомитись за посиланням (http://cv.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/).

АУДИТОРИ ФІСКАЛЬНОГО ВІДОМСТВА БУКОВИНИ ВІД ПОЧАТКУ РОКУ ВИВЕЛИ З «ТІНІ» ПОНАД 14,2 МІЛЬЙОНИ ГРИВЕНЬ

У першому півріччі цього року аудитори фіскальної служби Буковини провели  90 документальних перевірок юридичних осіб. Це на 29 перевірок менше як торік. За їх наслідками донараховано більше як 14,2 млн. грн. узгоджених сум податкових зобов’язань та 0,4 млн. грн. пені за порушення норм валютного законодавства.

Також, за вказаний період за результатами проведених перевірок зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 7,9  млн. грн. та залишок від’ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду на суму 0,4 млн. грн.

Окрім того, після проходження  процедури адміністративного або судового оскарження від початку року узгоджено 66,7 млн. грн. донарахованих сум за актами перевірок минулих років.

Із донарахованих сум впродовж січня-червня 2018 року надійшло до Зведеного Бюджету майже 15,3 млн. грн., що перевищує надходження того року на 3,8 млн. грн.

В.о. начальника Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталій Шпак відзначає, що аудитори перевіряють лише тих,  хто намагається „сховати” свій прибуток від держави – . використовуючи віртуальні фінансові схеми, фіктивні фірми та угоди. І підтвердженням якісного відпрацювання ризиків щодо несплати податків є те, що при проведенні всіх перевірок задокументовані  порушення норм чинного законодавства..

«Серед останніх викритих «схем» – це так звана «діяльність»  підприємств, у сфері виробництва м’яса. Фіскали виявили завищення собівартості реалізованої продукції, що призвело до заниження зобов’язань  при сплаті податку на додану вартість та податку на прибуток. Донараховано більше як 0,6 млн. грн. податків – розповідає Віталій Шпак.

 

ДФС БУКОВИНИ: ПРО СТАВКИ ЗЕМЕЛЬНОГО ПОДАТКУ У ЗВ’ЯЗКУ З ОБ’ЄДНАННЯМ СІЛЬСЬКИХ РАД В ОБ’ЄДНАНУ ТЕРИТОРІАЛЬНУ ГРОМАДУ

Які ставки земельного податку застосовуються платниками земельного податку у зв’язку з об’єднанням сільських рад в об’єднану територіальну громаду (ОТГ), якщо кожною сільською радою були прийняті рішення про встановлення ставок земельного податку і такі ставки є різними?

У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області роз’яснюють, що відповідно до п.п. 10.1.1 п. 10.1 ст. 10 та п.п. 265.1.3 п. 265.1 ст. 265 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) плата за землю у складі податку на майно належить до місцевих податків.Сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів (п. 12.3 ст. 12 ПКУ).

Рішення рад нормативно-правового характеру відповідно до Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із змінами та доповненнями набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено пізніший строк введення цих рішень у дію.

Статтею 12 Закону України від 11 вересня 2003 року № 1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (далі – Закон № 1160) встановлено, що регуляторні акти, прийняті органами та посадовими особами місцевого самоврядування, офіційно оприлюднюються в друкованих засобах масової інформації відповідних рад, а у разі їх відсутності – у місцевих друкованих засобах масової інформації, визначених цими органами та посадовими особами, не пізніш як у десятиденний строк після їх прийняття та підписання.

Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом (п.п. 12.3.4 п. 12.3 ст. 12 ПКУ). Офіційно оприлюднене рішення про встановлення місцевих податків та зборів є нормативно-правовим актом з питань оподаткування місцевими податками та зборами, який набирає чинності з урахуванням строків, передбачених п.п. 12.3.4 п. 12.3 ст. 12 ПКУ (п. 12.5 ст. 12 ПКУ).

Водночас, п. 3 розд. ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 07 грудня 2017 року № 2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» встановлено, що у 2018 році до рішень про встановлення місцевих податків і зборів, прийнятих органами місцевого самоврядування, у тому числі радами об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, після 15 липня 2017 року та у 2018 році, не застосовуються вимоги п.п. 4.1.9 п. 4.1 та п. 4.5 ст. 4, п.п. 12.3.4 п. 12.3, п.п. 12.4.3 п. 12.4 та п. 12.5 ст. 12 ПКУ та Закону № 1160.

Згідно з частиною восьмою ст. 8 Закону України від 05 лютого 2015 року № 157-VIII «Про добровільне об’єднання територіальних громад» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 157) після припинення повноважень сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об’єдналися, їхніх виконавчих комітетів, сільського голови, який одноособово виконував функції виконавчого органу сільської ради територіальної громади, що увійшла до об’єднаної територіальної громади, видані ними нормативно-правові акти, невиконані акти індивідуальної дії зберігають чинність на відповідних територіях та для відповідних осіб.

Таким чином, якщо радою об’єднаної територіальної громади не прийнято нове рішення про встановлення місцевих податків та зборів, то платники земельного податку застосовують ставки, затверджені рішеннями відповідних сільських, селищних, міських рад, що об’єдналися в територіальну громаду.

 

 

Новини податкової


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.