Menu
ДЛЯ ПЕРЕХОДУ НА СПРОЩЕНУ СИСТЕМУ ОПОДАТКУВАННЯ З III КВАРТАЛУ НЕОБХІДНО ПОДАТИ ЗАЯВУ ДО 15 ЧЕРВНЯ

ДЛЯ ПЕРЕХОДУ НА СПРОЩЕНУ СИСТЕМУ ОПОДАТКУВАННЯ З III КВАРТАЛУ НЕОБХІДНО ПОДАТИ ЗАЯВУ ДО 15 ЧЕРВНЯ

By In Новини On 11.06.2018


Нагадують у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області. Відповідно до Податкового кодексу України перехід на спрощену систему оподаткування  суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може здійснити один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування здійснюється шляхом подання відповідної заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Відтак, слід знати, граничним терміном подання заяви для  переходу на спрощену систему оподаткування з IІI кварталу 2018 року є 15 червня 2018 року.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені для відповідних груп платників єдиного податку (п.291.4 ст.291 Кодексу).

МІЛЬЯРДНИЙ РУБІЖ ПЕРЕВИЩИЛИ

НАДХОДЖЕННЯ ПОДАТКІВ ТА ЗБОРІВ ДО МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ БУКОВИНИ

Упродовж п’яти місяців нинішнього року до бюджетів територіальних громад Чернівеччини надійшло 1007,9 млн.грн.  податкових платежів. Завдання територіальних громад виконано на 107,2 відсотки. Та на 20 відсотків, або на 167,8 млн.грн. перевищило минулорічний показник.

Уже традиційно основним джерелом надходжень до бюджетів Буковини став податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло 635,1 млн.грн.. Приріст до минулорічного показника склав 137,1 млн.грн., а планові показники виконано на 107,7 відсотків. Другою за значенням складовою наповнення бюджетів територіальних громад є єдиний податок з юридичних та фізичних осіб, який досяг суми у 162,2 млн.грн. Податок на майно додав до місцевої казни 123 млн.грн. Це плата за землю, яка досягла 111,3 млн.грн.,  податок на нерухоме майно у сумі 10,8 млн.грн. і транспортний податок – 0,9 млн.грн. Акциз з роздрібної торгівлі підакцизних товарів приніс місцевим бюджетам – 45,5 млн.грн.

Крім того місцеві бюджети Буковини отримали за користування лісом, надрами й водою – 16,6 млн.грн., 14,0 млн.грн. податку на прибуток, за ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами місцеві бюджети отримали 4,9 млн.грн.

«Дуже важливо, щоб платники податків бачили і відчували, що їх кошти йдуть на поліпшення якості життя. Адже саме механізм фінансової децентралізації дозволяє територіальним громадам краю отримувати у своє розпорядження значні кошти, активно розвиватися та вдосконалювати інфраструктуру» – зазначив в.о. начальника Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталій Шпак.

 

УДОСКОНАЛЕНО ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ ПЛАНУ-ГРАФІКА ПРОВЕДЕННЯ ДОКУМЕНТАЛЬНИХ ПЕРЕВІРОК ПЛАТНИКІВ

У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області звертають увагу, що Наказом Міністерства фінансів України від 26.03.2018 №386, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.04.2018 за №465/31917, внесено зміни до Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків.

Внесеними змінами вдосконалено процедури формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, оновлено перелік критеріїв ризику від провадження діяльності платників податків та поділ їх за ступенями.

Зокрема, до переліку критеріїв ризику для платників податків — юридичних осіб включено 28 нових критеріїв.

Так, у оновленому Порядку для платників податків — юридичних осіб визначено 69 критеріїв ризику несплати податків, у тому числі 21 — високого ступеня ризику, 20 — середнього та 7 — незначного. Для банківських установ — 25, небанківських установ — 29, постійних представництв та представництв нерезидентів — 16, суб’єктів господарювання — учасників ЗЕД — 21, платників податків – фізичних осіб — 27, платників податків — юридичних осіб з питань правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати податку на доходи фізичних осіб та ЄСВ — 21.

Використання зазначених критеріїв дозволяє задіяти механізм першочергового реагування на ті підприємства, щодо яких існує велика вірогідність недоплати або приховування об’єкта оподаткування.

Наказ Міністерства фінансів України № 386 опубліковано в «Офіційному віснику України» №41 від 29.05.2018.


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.