Menu
Інформація про роботу із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 2017 рік

Інформація про роботу із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 2017 рік

By In Звернення громадян, Новини On 26.01.2018


За інформацією відділу документообігу, контролю, роботи із зверненнями громадян, з питань внутрішньої політики та доступу до публічної інформації апарату районної державної адміністрації,  у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  в районній державній адміністрації  впродовж  2017 року розглянуто 664 звернення громадян. Письмових звернень зареєстровано – 453.  На особистому  прийомі  зареєстровано 211 звернень  (з них 97 прийнято особисто головою РДА).

В результаті проведеного аналізу звернень громадян встановлено, що              9,6 % надійшло   від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій;  6,0  %  –  від інвалідів І, ІІ, ІІІ груп;  5,0 % – від одиноких матерів  та  багатодітних сімей;  2,0 %  – від дітей війни.

16 звернень (2,4 % від загальної кількості звернень) надійшло від мобілізованих та демобілізованих військовослужбовців з питань надання матеріальної допомоги, надання пільг по фактичному місцю проживання, надання дров по пільговій ціні, з питання комунального господарства, тощо.

Звернень  від внутрішньо переміщених осіб із окремих районів   Донецької та  Луганської  областей   України  та  з  тимчасово окупованої території  України (Автономна Республіка Крим та м. Севастополь)  до районної державної адміністрації  у  2017 році  не надходило.

Впродовж звітного періоду зареєстровано 18 колективних звернень (648 підписів). Їх частка становить 2,7 % від загальної кількості звернень. В колективних зверненнях здебільшого порушувались проблемні питання щодо відновлення мосту в м. Сторожинець, який був зруйнований в результаті повені у 2010 році; стосовно відновлення водопостачання в м. Сторожинець; кадрові призначення  в   ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Нижні Петрівці; роботи дитячого садочка в с. Стара Жадова в 12-ти годинному режимі; виділення земельних ділянок для ведення товарного с/г виробництва; впливу на перевізників щодо недопущення  порушення прав  пасажирів; благоустрою дороги та завершення ремонту дороги в с. Старі Бросківці;  покращення якості надання  послуги електропостачання; стосовно законності розміщення і функціонування реабілітаційного центру для наркозалежних осіб; навчання дітей з с. Ропча Сторожинецького району у музичній та  художній  школах м. Сторожинець;  не надання дозволу ТОВ «Мрія Фармінг Буковина» на викиди в атмосферне повітря; щодо перенесення Сторожинецьким відділом ГУНП України в Чернівецькій області  спец майданчика для зберігання транспортних засобів та ін.

За звітний період зареєстровано 695 питань, з якими звертались громадяни,    з яких:  217 (31,2 %) – питання соціального захисту (нарахування субсидії, надання пільг, надання матеріальної допомоги, роз’яснення із соціальних питань, надання пільг по фактичному місцю проживання  тощо), 186 (26,8 %) –  питання аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок  та затвердження технічної документації із землеустрою, вчинення різного роду правочинів із землею, спірні земельні питання), 103 (14,8%) –  питання сім’ї, дітей, молоді  (встановлення опіки над неповнолітніми дітьми, продовження навчання дітей із малозабезпечених сімей в Сторожинецій загальноосвітній  школі-інтернат І-ІІІ ступенів, поновлення батьківських прав, встановлення порядку зустрічі у вихованні дітей), 36 (5,2 %) – питання  транспорту  і  зв’язку

(телефонний зв’язок та трансляція радіо), 36 (5,2 %) – питання житлової політики (купівля-продаж житла, покращення житлових умов),  19 (2,7%) – питання комунального  господарства (ремонт та благоустрій доріг, електропостачання та  покращення якості надання комунальних послуг), тощо.

Найбільша кількість звернень стосується саме питання надання матеріальної допомоги  малозабезпеченим верствам населення,  мобілізованим та демобілізованим військовослужбовцям, учасникам АТО і членам їх сімей.

Відповідно до Районної  програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота» на 2017-2019 рр.  за  2017 рік  надано матеріальну допомогу  81  жителю  району  на  загальну  суму 40508,00 грн. Також було виділено одноразові грошові допомоги на загальну суму 19461,69 грн. для передплати районної газети «Рідний край»  на ІІ, ІІІ, IV квартали  2017 року  128 та на І квартал 2018 року 105 одиноким, малозабезпеченим жителям Сторожинецького району.

Протягом  2017 року на розгляд до районної державної адміністрації надійшло  834  звернення  громадян  на  урядову  «гарячу лінію» та Урядову телефонну довідку».  У зверненнях на урядову  «гарячу лінію» та Урядову телефонну довідку»  здебільшого порушувались питання соціального захисту – щодо нарахування і виплати соціальних допомог та перевірки правильності їх нарахування, призначення  та виплати субсидії, надання матеріальної допомоги, надання роз’яснень із соціальних питань, з питань охорони здоров’я,  з питань транспорту і зв’язку та з питань комунального господарства – електропостачання, газопостачання, ремонт  та благоустрій доріг та ін.

Для  оперативного реагування на звернення громадян  в приймальні голови районної державної адміністрації працює «Телефон довіри» (2-17-43). В журналі реєстрації дзвінків на «Телефон довіри» впродовж 2017  року зареєстровано 32 звернення (24 – у 2016 р.).

На всі  поступивши заяви, скарги та пропозиції Сторожинецькою районною державною адміністрацією здійснюється кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд. За наслідками розгляду надаються письмові відповіді авторам звернень у визначений законодавством термін.

Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації здійснюється у відповідності до затверджених Порядку та графіка. Однак прийом громадян здійснюється і впродовж тижня. В приміщенні райдержадміністрації на видному місці розміщені графіки прийому громадян в обласній та районній державних адміністраціях, в обласній та районній радах. Також виділено місце для оформлення запитів на публічну інформацію.

Також, відповідно до вимог Указу та згідно затверджених графіків посадовими особами райдержадміністрації  не рідше двох разів на місяць здійснюються особисті виїзні прийоми громадян. Так, впродовж 2017 року керівництвом районної державної адміністрації здійснено 64 виїзні  прийоми громадян, на яких прийнято 343  особи; порушено 346 питань.

Окрім того, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації проведено137 виїзних прийомів, на яких прийнято 506 осіб. При цьому, громадянами порушено 559 питань.

На виконання Указу в районній державній адміністрації створена та діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Впродовж                         2017 року проведено  12  засідань  комісії, на яких загалом розглянуто 20 звернень громадян.

В рамках контролю за організацією роботи посадових і службових осіб зі зверненнями громадян та моніторингу додержання законодавства з питань звернень громадян здійснюється особисте звітування перед головою районної державної адміністрації з даних питань. Так, протягом 2017 року прозвітували    47 посадових осіб по питанню роботи із зверненнями громадян.

Головою районної державної адміністрації приділяється значна увага питанню роботи із зверненнями громадян. На засіданнях колегії, апаратних та розширених нарадах голови районної державної адміністрації систематично заслуховуються питання щодо здійснення роботи із зверненнями громадян та надаються відповідні доручення з метою покращення даного напрямку роботи.

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та згідно розпорядження районної державної адміністрації від 26 жовтня  2017 року № 417 «Про вдосконалення заходів  щодо забезпечення доступу до публічної  інформації в Сторожинецькій  районної державної адміністрації», організовано та налагоджено роботу із запитами на публічну інформацію.

Протягом  2017 року надійшло 38 запитів  на публічну інформацію, які розглянуті згідно вимог чинного законодавства.

Стан роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у голови районної державної адміністрації.


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.