Menu
Інформація про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації впродовж І півріччя 2018 року

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації впродовж І півріччя 2018 року

By In Звернення громадян, Новини On 09.07.2018


На виконання розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від  25 травня  2016 року № 327-р «Про вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян до органів виконавчої влади» Сторожинецька районна державна адміністрація повідомляє наступне.

У відповідності до Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районній державній адміністрації  впродовж  І  півріччя 2018 року  всього розглянуто  315  звернень громадян, що на   28 звернень  менше ніж  у порівнянні із аналогічним періодом 2017 року (343).  Письмових звернень зареєстровано   202, що на 53 звернення менше, ніж за відповідний період минулого року (255),  на особистому прийомі прийнято  99   громадян, що на  11 звернень  більше, ніж за відповідний період минулого року (88). За допомогою засобів телефонного зв’язку «Телефон довіри» зареєстровано 14 звернень, що на 3 звернення менше у порівнянні із аналогічним періодом минулого року (17).

В результаті проведеного аналізу звернень громадян встановлено, що              12,4 % звернень надійшло  від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій;  5,1  % звернень надійшло від осіб з інвалідністю  І,ІІ,ІІІ  групи; 2,5% – надійшло від багатодітних сімей; 1,0% – від дітей війни; відповідно – 79,0% надійшло від інших категорій.

Звернень  від внутрішньо переміщених осіб із окремих районів   Донецької та  Луганської  областей   України  та  з тимчасово окупованої території  України (Автономна Республіка Крим та м. Севастополь)  до районної державної адміністрації  у І півріччі  2018 року  не надходило.

Протягом І півріччя 2018 року в районній державній адміністрації зареєстровано  20  звернень, які надійшли до органів влади вищого рівня (6,3  % від загальної кількості звернень), що на 19 звернень менше у порівнянні із                         І півріччям 2017 року (39).

Зокрема до:

  • Адміністрації Президента України звернулось  2  осіб  (8 – у І півріччі 2017 року),
  • Верховної Ради України звернулось 3 особи (2 – у І півріччі 2017 року),
  • Кабінету Міністрів України звернулось  1  осіб  (7 – у  І півріччі 2017 року),
  • обласної державної адміністрації звернулось 14 осіб  (22  – у  І півріччі 2017 року).

В результаті проведеного аналізу  звернень громадян встановлено, що до вищестоящих органів влади  звертались жителі міста Чернівці та Сторожинець, смт. Красноїльськ  та з  сіл Чудей, Череш, Ясени, Банилів – Підгірний, Давидівка, Кам’яна, Верхні Петрівці, Годилів.

Крім того, зареєстровано 1 звернення, яке надійшло від інших органів, установ, організацій, а саме:  – від  Михальчанської сільської ради.

Впродовж звітного періоду відбулося зменшення кількості колективних звернень – 7  колективних звернень проти 9 у І півріччі 2017 року. Їх частка становить 2,2 % від загальної кількості звернень. В колективних зверненнях порушувались проблемні питання щодо розірвання договору на перевезення пасажирів із перевізником ПП «Багіра»;  стосовно виділення земельної ділянки для ведення товарного с/г виробництва; щодо покращення надання послуги електропостачання; проведення  ремонту дороги в с. Кам’яна Сторожинецького району; щодо виконання русло регулюючих робіт пішохідного переходу через річку в с. Комарівці Сторожинецького району та надання земельних ділянок під будівництво в межах піщаного кар’єру в с. Годилів Сторожинецького району.

Впродовж І півріччя  2018 року до районної державної адміністрації  надійшло 2 повторних звернення  (0 – у І півріччі 2017 року). Дублетних  звернень у звітному періоді до райдержадміністрації не надходило (5 – у І півріччі 2017 року),  неодноразових звернень у звітному періоді  не надходило (2 – у І півріччі 2017 року). Повторно громадяни звертались по питанню  відновлення та покращення якості надання послуги телефонного зв’язку.

За звітний період зареєстровано 322  питання, з якими звертались громадяни,  з яких:  105 (32,6 %) – питання соціального захисту (нарахування та виплата субсидій, надання пільг, надання матеріальної допомоги  тощо), 89 (27,6 %) –  питання аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок, вчинення різного роду правочинів із землею та ін.),  52 (16,1 %) – питання сім’ї та дітей, (поновлення батьківських прав, встановлення порядку зустрічі у вихованні дітей, встановлення опіки над  неповнолітніми дітьми, щодо доцільності влаштування дітей в структурний підрозділ-інтернат «Сторожинецького ліцею №1», 26 (8,1%) – з питань транспорту та зв’язку (відновлення роботи радіо та телефонного зв’язку), 11 (3,4 %) – з питання комунального господарства  (щодо покращення якості надання  комунальних  послуг, ремонт та благоустрій місцевих доріг).

Та все ж найбільша кількість звернень стосується саме питання надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення,  мобілізованим та демобілізованим військовослужбовцям, учасникам АТО і членам їх сімей.

Відповідно до Районної  програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота»  на 2017-2019 роки,  впродовж  І півріччя 2018 року надано матеріальну допомогу 40 жителям  району   на загальну суму    21875,00 грн. Також було виділено одноразову грошову допомогу на загальну суму 4620,10 грн. для передплати районної газети «Рідний край»  на ІІ квартал  2018 року 94 одиноким, малозабезпеченим жителям району.

Впродовж І півріччя 2018 року на розгляд до районної державної адміністрації  надійшло 299   звернень громадян  на урядову  «гарячу лінію»,  (464 – впродовж аналогічного періоду 2017 року).  У зверненнях на урядову  «гарячу лінію» здебільшого порушувались питання соціального захисту – щодо нарахування і виплати субсидій, державних соціальних допомог, перевірки правильності  нарахування розміру субсидій та соціальних допомог, надання матеріальної допомоги, надання роз’яснень із соціальних питань, з питань охорони здоров’я, а також з  питань комунального господарства – відновлення та покращення якості надання послуги електропостачання, ремонт місцевих доріг,  телефонний  зв’язок,  радіомовлення та ін.

Працівниками Сторожинецької районної державної адміністрації здійснюється кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян. За наслідками розгляду надаються письмові відповіді авторам звернень у визначений законодавством термін.

Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації здійснюється у відповідності до затверджених Порядку та Графіка.

Відповідно до вимог чинного законодавства головою районної державної адміністрації взято на особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому  жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-Героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці та Героїв Радянського Союзу. Особлива увага приділяється розгляду звернень громадян  пільгових категорій населення, таких як учасники та інваліди війни, учасники бойових дій, ветерани  праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші, які потребують соціального захисту та підтримки.

Також, відповідно до вимог Указу, посадовими особами райдержадміністрації  щомісяця здійснюються особисті виїзні прийоми громадян.

Так, впродовж І півріччя 2018 року керівництвом районної державної адміністрації здійснено 26 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято                   148  осіб;   порушено 148 питань.

Окрім того, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації проведено 78 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 283 особи. При цьому, громадянами порушено 315 питань.

За цей же період перед головою районної державної адміністрації прозвітували  17 посадових осіб по питанню роботи із зверненнями громадян.

Відділом  документообігу, контролю,  роботи із  зверненнями громадян, з питань внутрішньої політики та доступу до публічної інформації апарату районної державної адміністрації    проводяться  перевірки  стосовно роботи із зверненнями громадян, згідно затвердженого Графіку. У І півріччі 2018 року проведено 3 перевірки роботи із зверненнями громадян в управлінні освіти, сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації, Сторожинецькій центральній районній лікарні та Михальчанській сільській раді.  За результатами перевірок вказано на недоліки та дані доручення і рекомендації щодо їх усунення та недопущення в подальшій роботі.

Під час перевірок працівниками відділу постійно надається методична та практична допомога щодо застосування  законодавства про роботу із зверненнями громадян.

Головою районної державної адміністрації приділяється значна увага питанню роботи із зверненнями громадян. На засіданнях колегії, апаратних та розширених нарадах голови районної державної адміністрації систематично заслуховуються питання щодо здійснення роботи із зверненнями громадян та надаються відповідні доручення з метою покращення даного напрямку роботи структурним підрозділам райдержадміністрації, територіальним підрозділам міністерств і відомств України в районі та органам місцевого самоврядування.

Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації від 07 лютого 2018 року  (рішення  ¼) розглянуте питання  про  роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації впродовж  2017  року. Також стан роботи із зверненнями громадян розглядатиметься на наступному засіданні колегії райдержадміністрації, яке відбудеться 12 липня поточного року.

Робота із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації систематично висвітлюється у місцевих засобах  масової інформації – на сторінках районної газети «Рідний край», по місцевому радіомовленню та на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації (розділ «Звернення громадян»). На офіційному веб – сайті районної державної адміністрації розміщено розділ «Доступ до публічної інформації».

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та згідно розпоряджень районної державної адміністрації від 30 травня 2011 року № 327 «Про заходи  щодо забезпечення доступу до публічної  інформації  районної державної адміністрації»,  від 27 жовтня 2017 року № 417 «Про вдосконалення заходів щодо забезпечення доступу  до публічної інформації в Сторожинецькій районній  державній адміністрації», організовано та налагоджено роботу із запитами на публічну інформацію.

Так, впродовж І півріччя 2018 року до районної державної адміністрації надійшло  19 запитів на публічну інформацію  (9 – у І півріччі 2017 року), які розглянуті згідно вимог чинного законодавства.

Стан роботи із зверненнями  громадян перебуває на постійному контролі у керівництва районної  державної  адміністрації.

Дані про звернення громадян


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.