Menu
Інформація про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації впродовж І півріччя 2019 року

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації впродовж І півріччя 2019 року

By In Звернення громадян, Новини On 08.07.2019


На виконання розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від  25 травня  2016 року № 327-р «Про вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян до органів виконавчої влади» Сторожинецька районна державна адміністрація повідомляє наступне.

У відповідності до Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районній державній адміністрації  впродовж  І  півріччя 2019 року  всього розглянуто  187  звернень громадян, що на   128 звернень  менше ніж  у порівнянні із аналогічним періодом 2018 року (315).  Письмових звернень зареєстровано   144, що на 58 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (202),  на особистому прийомі прийнято  43   громадянина, що на  56 звернень  менше, ніж за відповідний період минулого року (99). За допомогою засобів телефонного зв’язку «Телефон довіри» жодного звернення не зареєстровано.

В результаті проведеного аналізу звернень громадян встановлено, що              7,4 % звернень надійшло  від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій; 11,2  % звернень надійшло від осіб з інвалідністю  І,ІІ,ІІІ  групи; 4,8% – надійшло від багатодітних сімей; 2,1% – від дітей війни; відповідно – 74,5% надійшло від інших категорій.

6 звернень зареєстровано від внутрішньо переміщених осіб із окремих районів   Донецької та  Луганської  областей   України  та  з тимчасово окупованої території  України, звернення стосувались перерахунку та вчасної виплати державних соціальних допомог як ВПО.

Протягом І півріччя 2019 року в районній державній адміністрації зареєстровано  46 звернень, які надійшли до органів влади вищого рівня (3,2  % від загальної кількості звернень), що на 26 звернень більше ніж у порівнянні із                         І півріччям 2018 року (20).

Зокрема до:

  • Адміністрації Президента України звернулось  5  осіб  (2 – у І півріччі 2018 року),
  • Верховної Ради України звернулось 4 осіб (3 – у І півріччі 2018 року),
  • Кабінету Міністрів України звернулось  3  осіб  (1 – у  І півріччі 2018 року),
  • Міністерства соціальної політики України 1 особа (у 2018 році – 0);
  • народні депутати України (Бурбак М.Ю., Тимошенко Ю.В., Тіміш Г.І., Рибак І.П. ) – 4 осіб (у 2018 році – 0);
  • обласної державної адміністрації звернулось 29 осіб  (14  – у  І півріччі 2017 року).

В результаті проведеного аналізу  звернень громадян встановлено, що до вищестоящих органів влади  звертались жителі міста Сторожинець (5) та з  сіл Старі Бросківці (5); Ропча (4), Тисовець (4); Великий Кучурів (4); Буденець (3); Михальча (3); Бабівці (2), Зруб-Комарівський (2); Снячів (2); Давидівка (2); Нові Бросківці (2); Костинці (2); Стара Жадова (2); Нижні Петрівці (2); Череш (1) та смт.Красноїльськ (1).

Крім того, зареєстровано 2 звернення, котрі надійшло від інших органів, установ, організацій, а саме:  – від Сторожинецької районної ради та від Сторожинецької місцевої прокуратури.

Впродовж звітного періоду відбулося зменшення кількості колективних звернень – 5  колективних звернень проти 7 у І півріччі 2018 року. Їх частка становить 2,6 % від загальної кількості звернень. В колективних зверненнях порушувались проблемні питання стосовно очищення придорожніх канав після проливних  дощів (3) – с.Михальча, смт.Красноїльськ, порушення термів виплати державної соціальної адресної допомоги ВПО (1) – м.Сторожинець, припинення експлуатації  приватних ставків, які розлилися внаслідок проливних дощів (1) – с.Череш.

Впродовж І півріччя  2019 року до районної державної адміністрації  надходили повторні звернення від 8 громадян, це зокрема звернення Писарєвої Д.О., жительки села Старі Бросківці, яка зверталася 4 рази до райдержадміністрації як через вищестоящі органи влади так і особисто із письмовою заявою. Також зафіксовано колективне звернення жителів смт.Красноїльськ котрі повторно зверталися щодо очищення канав обабіч доріг котрі замулені внаслідок проливних дощів. Дублетних  звернень у звітному періоді до райдержадміністрації не надходило так само як і в минулому році,  неодноразових звернень у звітному періоді  не надходило. (2 – у І півріччі 2018 року).

За звітний період зареєстровано 187 питань, з якими звертались громадяни,  з яких:  87 (46,5 %) – питання соціального захисту (нарахування та виплата субсидій, надання пільг, надання матеріальної допомоги  тощо), 27 (12,8 %) –  питання аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок, вчинення різного роду правочинів із землею та ін.),  22 (11,7 %) – питання сім’ї та дітей, (поновлення батьківських прав, встановлення порядку зустрічі у вихованні дітей, встановлення опіки над  неповнолітніми дітьми, щодо доцільності влаштування дітей в ДБСТ, 7 (3,7%) – з питань транспорту та зв’язку (відновлення роботи радіо та телефонного зв’язку), 3 (1,6 %) – з питання комунального господарства  (щодо покращення якості надання  комунальних  послуг, ремонт та благоустрій місцевих доріг).

Та все ж найбільша кількість звернень стосується саме питання надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення,  мобілізованим та демобілізованим військовослужбовцям, учасникам АТО і членам їх сімей.

Відповідно до Районної  програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота»  на 2017-2019 роки,  впродовж  І півріччя 2019 року надано матеріальну допомогу 50 жителям  району   на загальну суму    27900,00 грн.

Впродовж І півріччя 2019 року на розгляд до районної державної адміністрації  надійшло 292  звернень громадян  на урядову  «гарячу лінію»,  (294 – впродовж аналогічного періоду 2018 року).  У зверненнях на урядову  «гарячу лінію» здебільшого порушувались питання соціального захисту – щодо нарахування і виплати субсидій, державних соціальних допомог, перевірки правильності  нарахування розміру субсидій та соціальних допомог, надання матеріальної допомоги, надання роз’яснень із соціальних питань, з питань охорони здоров’я, а також з  питань комунального господарства – відновлення та покращення якості надання послуги електропостачання, ремонт місцевих доріг,  телефонний  зв’язок,  радіомовлення та ін.

Працівниками Сторожинецької районної державної адміністрації здійснюється кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян. За наслідками розгляду надаються письмові відповіді авторам звернень у визначений законодавством термін.

Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації здійснюється у відповідності до затверджених Порядку та Графіка.

Відповідно до вимог чинного законодавства головою районної державної адміністрації взято на особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому  жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-Героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці та Героїв Радянського Союзу. Особлива увага приділяється розгляду звернень громадян  пільгових категорій населення, таких як учасники та інваліди війни, учасники бойових дій, ветерани  праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші, які потребують соціального захисту та підтримки.

Також, відповідно до вимог Указу, посадовими особами райдержадміністрації  щомісяця здійснюються особисті виїзні прийоми громадян.

Так, впродовж І півріччя 2019 року керівництвом районної державної адміністрації здійснено 25 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято                   163  особи;   порушено 163 питання.

Окрім того, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації проведено 51 виїзний прийом громадян, на яких прийнято 185 особи. При цьому, громадянами порушено 218 питань.

За цей же період перед головою районної державної адміністрації прозвітували  14 посадових осіб по питанню роботи із зверненнями громадян.

Відділом  документообігу, контролю,  роботи із  зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату районної державної адміністрації    проводяться  перевірки  стосовно роботи із зверненнями громадян, згідно затвердженого Графіку. У І півріччі 2019 року проведено 4 перевірки роботи із зверненнями громадян у виконкомах місцевих рад району:  Буденецькій, Верхньопетровецькій, Старобросковецькій та Черешській сільських радах.  За результатами перевірок вказано на недоліки та дані доручення і рекомендації щодо їх усунення та недопущення в подальшій роботі.

Під час перевірок працівниками відділу постійно надається методична та практична допомога щодо застосування  законодавства про роботу із зверненнями громадян.

Головою районної державної адміністрації приділяється значна увага питанню роботи із зверненнями громадян. На засіданнях колегії, апаратних та розширених нарадах голови районної державної адміністрації систематично заслуховуються питання щодо здійснення роботи із зверненнями громадян та надаються відповідні доручення з метою покращення даного напрямку роботи структурним підрозділам райдержадміністрації, територіальним підрозділам міністерств і відомств України в районі та органам місцевого самоврядування.

Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації від 12 лютого 2019 року  (рішення  1/3) розглянуте питання  про  роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації впродовж  2018  року. Також стан роботи із зверненнями громадян розглядатиметься на черговому засіданні колегії райдержадміністрації, яке відбудеться в серпні поточного року.

Робота із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації систематично висвітлюється у місцевих засобах  масової інформації – на сторінках районної газети «Рідний край», по місцевому радіомовленню та на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації (розділ «Звернення громадян»). На офіційному веб – сайті районної державної адміністрації розміщено розділ «Доступ до публічної інформації».

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та згідно розпоряджень районної державної адміністрації від 30 травня 2011 року № 327 «Про заходи  щодо забезпечення доступу до публічної  інформації  районної державної адміністрації»,  від 27 жовтня 2017 року № 417 «Про вдосконалення заходів щодо забезпечення доступу  до публічної інформації в Сторожинецькій районній  державній адміністрації», організовано та налагоджено роботу із запитами на публічну інформацію, від 22 травня 2018 року № 197 «Про затвердження Порядку обліку запитів на інформацію в Сторожинецькій районній державній адміністрації», від 04 липня 2018 року № 241 «Про затвердження Розміру витрат та Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є Сторожинецька районна державна адміністрація».

Так, впродовж І півріччя 2019 року до районної державної адміністрації надійшло  7 запитів на публічну інформацію  (19 – у І півріччі 2018 року), які розглянуті згідно вимог чинного законодавства.

Стан роботи із зверненнями  громадян перебуває на постійному контролі у керівництва районної  державної  адміністрації.

Форма 1


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.