Menu
Інформація про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації за 9 місяців 2017 року

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації за 9 місяців 2017 року

By In Звернення громадян, Новини On 10.10.2017


За інформацією відділу документообігу, контролю, роботи із зверненнями громадян, з питань внутрішньої політики та доступу до публічної  інформації апарату районної державної адміністрації у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районній державній адміністрації  впродовж 9 місяців 2017 року розглянуто 530 звернень громадян. Письмових звернень зареєстровано  – 374,  та на особистому прийомі – 156.

В результаті проведеного аналізу звернень громадян встановлено, що              8,3%  звернень  надійшло від учасників бойових та учасників війни;  6,0  %   від інвалідів І,ІІ, ІІІ груп;  6,2%   від багатодітних сімей та одиноких матерів; 1,0 %  – від дітей війни; відповідно 78,5% звернень надійшло від інших категорій.

14 звернень (2,6 % від загальної кількості звернень) надійшло від мобілізованих та демобілізованих військовослужбовців, учасників АТО та членів їх сімей, з питань надання пільг по фактичному місцю проживання, надання твердого палива по пільговій ціні, надання матеріальної допомоги, тощо.

Від переселенців із зони проведення АТО Донецької, Луганської  областей та  від переселенців з АР Крим впродовж 2017 року звернень не надходило.

Протягом 9 місяців 2017 року в районній державній адміністрації зареєстровано 56  звернень,  які  надійшли до органів влади вищого рівня

(10,6  % від загальної кількості звернень.

Зокрема до:

  • Адміністрації Президента України – 11,
  • Верховної Ради України – 2,
  • Кабінету Міністрів України –  8,
  • обласної державної адміністрації –

В результаті проведеного аналізу  звернень громадян встановлено, що до вищестоящих органів влади частіше звертались жителі міста  Сторожинець,  сіл Чудей, Череш, Михальча, Стара Жадова, Тисовець.

Крім того, зареєстровано 2 звернення, які надійшли від інших органів, установ, організацій, а саме: 1 – від  Сторожинецького відділу поліції  ГУНП в Чернівецькій області,  1 – від  прокуратури Чернівецької області.

Впродовж звітного періоду відбулось зменшення  кількості колективних звернень – 12  колективних звернень проти  20  за аналогічний період 2016 року. Їх частка становить 2,3 % від загальної кількості звернень. В колективних здебільшого порушувались проблемні питання щодо відновлення мосту в м. Сторожинець, який був зруйнований в результаті повені у 2010 році; стосовно відновлення водопостачання в м. Сторожинець; кадрові призначення  в   ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Нижні Петрівці; роботи дитячого садочка в с. Стара Жадова в 12-ти годинному режимі; виділення земельних ділянок для ведення товарного с/г виробництва; впливу на перевізників щодо недопущення  порушення прав пасажирів;   благоустрою дороги;  покращення якості електропостачання; стосовно законності розміщення і функціонування реабілітаційного центру для наркозалежних осіб, навчання дітей у музичній та  художній школах та ін.

Зареєстровано 2  повторних звернення (8 – за 9 місяців 2016 року), 7 дублетних (4 – за 9 місяців 2016 року) та 3 неодноразові (1 – за 9 місяців 2016 року). Повторні звернення стосуються питання відновлення трансляції радіо та покращення надання якісної послуги радіомовлення.

За звітний період зареєстровано 558  питань, з якими звертались громадяни,  з яких:  178 (31,9 %) – питання соціального захисту (нарахування субсидії, надання пільг, надання матеріальної допомоги, роз’яснення із соціальних питань тощо), 150 (26,9 %) –  питання аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок  та затвердження технічної документації із землеустрою, вчинення різного роду правочинів із землею, земельні конфлікти), 27 (4,8 %) – питання транспорту і зв’язку ( телефонний зв’язок та трансляція радіо),  10 (1,8 %) – питання комунального господарства (ремонт та благоустрій доріг, електропостачання та  покращення якості надання комунальних послуг), 32 (5,7 %) – питання житлової політики (купівля-продаж житла, покращення житлових умов),  81 (14,5%) – питання сім’ї, дітей, молоді  (поновлення батьківських прав, встановлення порядку зустрічі у вихованні дітей, встановлення опіки над неповнолітніми дітьми, продовження навчання дітей із малозабезпечених сімей у школі-інтернаті), 6 (1,1%) з питань освіти ( влаштування дітей в ДНЗ, навчально-виховний процес у школах,  вирішення питання відвозу дітей із віддалених місць  проживання до школи).

Найбільша кількість звернень стосується саме питання надання матеріальної  допомоги  малозабезпеченим верствам населення,  мобілізованим та демобілізованим військовослужбовцям, учасникам АТО і членам їх сімей.

Відповідно до Районної  програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота» на 2017-2019 рр. впродовж  9 місяців 2017 року надано матеріальну допомогу 63 жителям району на загальну суму                   29600,00 грн. Також було виділено одноразові грошові допомоги на загальну суму 9502,38 грн. для передплати районної газети «Рідний край» на ІІ та ІІІ квартал  2017 року  128 одиноким, малозабезпеченим жителям Сторожинецького району.

Протягом 9 місяців 2017 року на розгляд до районної державної адміністрації надійшло  632  звернення  громадян на Урядову  телефонну «гарячу лінію».  У зверненнях на Урядову телефонну «гарячу лінію» здебільшого порушувались питання соціального захисту – щодо нарахування і виплати соціальних допомог, перевірки правильності їх нарахування, призначення  та виплати субсидії, надання матеріальної допомоги, надання роз’яснень із соціальних питань, з питань охорони здоров’я,  з питань транспорту і зв’язку та з питань комунального господарства – електропостачання, газопостачання, ремонт доріг та ін.

Для  оперативного реагування на звернення громадян  в приймальні голови районної державної адміністрації працює «Телефон довіри» (2-17-43). В журналі реєстрації дзвінків на «Телефон довіри» впродовж 9 місяців 2017  року зареєстровано  29 звернень.

Працівниками Сторожинецької районної державної адміністрації здійснюється  кваліфікований,  неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян. За наслідками розгляду надаються письмові відповіді авторам звернень у визначений законодавством термін.

Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації здійснюється у відповідності до затверджених Порядку та графіка.

Відповідно до вимог Указу головою районної державної адміністрації взято на особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому  учасникам бойових дій, жінок яким присвоєно почесне звання України «Мати-Героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Особлива увага приділяється розгляду звернень громадян  пільгових категорій, таких як ветерани війни та праці,  інваліди, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші, які потребують соціального захисту та підтримки.

Також, відповідно до вимог чинного законодавства, посадовими особами райдержадміністрації не рідше двох разів на місяць здійснюються особисті виїзні прийоми громадян. Так, за 9 місяців 2017 року керівництвом районної державної адміністрації здійснено 48 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 256 осіб, порушено 257 питань.

На виконання Указу в районній державній адміністрації створена та діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Впродовж                         9 місяців 2017  року проведено  11  засідань  комісії, на яких загалом розглянуто 18 звернень громадян.

За цей же період перед головою районної державної адміністрації прозвітували  36 посадових осіб по питанню роботи із зверненнями громадян.

Відділом  документообігу,  контролю,  роботи із  зверненнями громадян, з питань внутрішньої політики та доступу до публічної інформації  апарату районної державної адміністрації  протягом звітного періоду проведено 3 перевірки роботи із зверненнями громадян у Ропчанській, Старожадівській, Черешській  сільських радах.  За результатами перевірок вказано на недоліки та дані доручення і рекомендації щодо їх усунення та недопущення в подальшій роботі.

Під час перевірок працівниками відділу надається методична та практична допомога щодо застосування  законодавства про роботу із зверненнями громадян. Крім того, при зверненні відповідних установ і організацій, така допомога надається постійно.

Головою районної державної адміністрації приділяється значна увага питанню роботи із зверненнями громадян. На засіданнях колегії, апаратних та розширених нарадах голови районної державної адміністрації систематично заслуховуються питання щодо здійснення роботи із зверненнями громадян та надаються відповідні доручення з метою покращення даного напрямку роботи.

Зокрема,  на засіданні колегії райдержадміністрації від 27 лютого 2017 року  (рішення  №1/4) розглянуте питання  про  роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації впродовж  2016  року. Підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року обговорено на засіданні колегії 20 липня 2017 року (рішення № 3/3 ).

Робота із зверненнями громадян у Сторожинецькій районній державній адміністрації систематично висвітлюється у місцевих засобах  масової інформації – на сторінках районної газети «Рідний край», по місцевому радіомовленню та на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації (розділ «Звернення громадян»). На офіційному веб – сайті районної державної адміністрації розміщено розділ «Доступ до публічної інформації».

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та згідно розпорядження районної державної адміністрації від 30 травня 2011 року № 327 «Про заходи  щодо забезпечення доступу до публічної  інформації  районної державної адміністрації», організовано та налагоджено роботу із запитами на публічну інформацію.

Протягом  9 місяців 2017 року надійшло 19 запитів на публічну інформацію,  які розглянуті згідно вимог чинного законодавства.

Стан  роботи  із зверненнями  громадян  перебуває  на  постійному контролі у керівництва районної державної адміністрації.

 

 

 

 

 

 

 


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.