Menu
Інформація про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації за 9 місяців 2019 року

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації за 9 місяців 2019 року

By In Звіти, Звернення громадян, Новини On 17.10.2019


На виконання розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від  25  травня  2016 року № 327-р «Про вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян до органів виконавчої влади» зі змінами Сторожинецька районна державна адміністрація повідомляє наступне.

У відповідності до Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008   «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районній державній адміністрації  впродовж 9 місяців 2019 року розглянуто 259 звернень громадян. Письмових звернень зареєстровано  –  189 із них 2 звернення надійшло на електронну пошту райдержадміністрації.  На особистому прийомі зареєстровано  70 звернень.

В результаті проведеного аналізу звернень громадян встановлено, що              10,8  %  надійшло від осіб з інвалідністю  І, ІІ, ІІІ групи; 7,3% звернень  надійшло від учасників бойових дій  та учасників війни;  4,6% –  від багатодітних сімей; 1,5 %  – від дітей війни; відповідно 75,8%  звернень  надійшло від інших категорій.

Впродовж  звітного періоду  до районної державної адміністрації надійшло 6 звернень із соціальних питань від внутрішньо переміщених осіб  з м. Докучаєвськ та Єнакієве,  Донецької області та  з с. Троїцьке, Луганської області.  Звернень від осіб з тимчасово окупованої території  України (Автономна Республіка Крим та м. Севастополь)  до районної державної адміністрації  у  звітному періоді  не надходило.

Протягом 9 місяців 2019 року в районній державній адміністрації зареєстровано 70 звернень,  які  надійшли до органів влади вищого рівня

(27,0 % від загальної кількості звернень).

Зокрема до:

  • Офісу Президента України – 16,
  • Верховної Ради України – 4,
  • Кабінету Міністрів України –  3,
  • Міністерства соціальної політики – 1,
  • народних депутатів України (Бурбак М.Ю., Тимошенко Ю.В., Тіміш Г.І., Рибак І.П. ) – 4 осіб,
  • обласної державної адміністрації –

В результаті проведеного аналізу  звернень громадян встановлено, що до вищестоящих органів влади  звертались жителі міста Сторожинець (10) та з  сіл Старі Бросківці (6); Ропча (5), Тисовець (4); Великий Кучурів (4); Буденець (3); Михальча (5); Бобівці (4), Зруб-Комарівський (2); Снячів (2); Давидівка (5); Нові Бросківці (3); Костинці (3); Стара Жадова (2); Нижні Петрівці (3); Череш (1); Комарівці (2); Чудей (3); Слобода-Комарівці (1) та смт. Красноїльськ (2).

Також зареєстровано 2 звернення, котрі надійшли від інших органів, установ, організацій, а саме:  – від Сторожинецької районної ради та від Сторожинецької місцевої прокуратури.

Впродовж звітного періоду на розгляд до райдержадміністрації надійшло   5 колективних звернень, в аналогічному періоді минулого року було  зареєстровано 12 звернень.  В колективних зверненнях порушувались проблемні питання стосовно очищення придорожніх канав після проливних  дощів (3) – с. Михальча, смт. Красноїльськ, порушення термів виплати державної соціальної адресної допомоги ВПО (1) – м. Сторожинець, припинення експлуатації  приватних ставків, які розлилися внаслідок проливних дощів (1) – с.Череш.

Зареєстровано 8  повторних звернень та  4 дублетних. Повторні звернення стосуються питання забезпечення житлом жительки с. Старі Бросківці Писарєвої Д.О. та  щодо очищення канав обабіч доріг котрі замулені внаслідок проливних дощів.

За звітний період громадянами на особистому прийомі  та  у письмових зверненнях  порушувалось 268 питань  з якими звертались громадяни,  з яких:  125 (46,6 %) – питання соціального захисту (нарахування субсидій та державних соціальних допомог, надання пільг, надання матеріальної допомоги, роз’яснення із соціальних питань та ін.), 34 (12,7%) –  сімейної та гендерної політики,  захисту прав дітей (поновлення батьківських прав, встановлення порядку зустрічі у вихованні дітей, встановлення опіки над неповнолітніми дітьми, вчинення різного роду правочинів в інтересах малолітніх дітей), 33 (12,3 %) –  питання аграрної політики і земельних відносин (внесення змін до договорів оренди землі, затвердження проектів землеустрою щодо зміни цільового призначення земельних ділянок, вчинення різного роду правочинів із землею, тощо), 15 (5,6 %) – питання житлової політики (купівля-продаж житла, покращення житлових умов), 11 (4,1 %) – питання транспорту і зв’язку   (покращення якості надання послуги телефонного зв’язку,  трансляція радіо),  8 (3,0 %) – питання екології та природних ресурсів.

Найбільша кількість звернень стосується саме питання надання матеріальної допомоги  малозабезпеченим верствам населення,  мобілізованим та демобілізованим військовослужбовцям, учасникам АТО і членам їх сімей.

Відповідно до Районної  програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота»  на 2017-2019 роки,  впродовж  січня-вересня  2019 року надано матеріальну допомогу 79 жителям  району   на загальну суму    48200,00 грн.

Протягом 9 місяців 2019 року на розгляд до районної державної адміністрації надійшло   472   звернення  громадян на урядову  «гарячу лінію».  У зверненнях на урядову «гарячу лінію» здебільшого порушувались питання соціального захисту – щодо нарахування і виплати державних соціальних допомог та перевірки правильності їх нарахування, призначення  та виплати субсидій, надання матеріальної допомоги, надання роз’яснень із соціальних питань, з питань транспорту і зв’язку,  з питань комунального господарства – електропостачання, газопостачання, будівництво, ремонт та благоустрій місцевих доріг та  ін.

Працівниками Сторожинецької районної державної адміністрації здійснюється кваліфікований,  об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян. За наслідками розгляду надаються письмові відповіді авторам звернень у визначений законодавством термін.

Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації здійснюється у відповідності до затверджених Порядку та графіка.

Відповідно до вимог Указу керівництвом районної державної адміністрації взято на особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України  «Мати-героїня»,  інвалідів Великої Вітчизняної війни,  Героїв України. Особлива увага приділяється розгляду звернень громадян  пільгових категорій, таких як  ветерани війни та праці, осіб  з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших, що потребують соціального захисту   та підтримки.          Також на особливому контролі  перебувають  звернення від учасників бойових дій, військовослужбовців  та членів їх сімей,  внутрішньо переміщених осіб із окремих районів   Донецької та  Луганської  областей   України  та  з тимчасово окупованої території України (Автономна Республіка Крим та м. Севастополь).

Також, відповідно до вимог чинного законодавства, посадовими особами райдержадміністрації не рідше одного разу на місяць здійснюються особисті виїзні прийоми громадян. Так, впродовж  9 місяців 2019 року керівництвом районної державної адміністрації здійснено 37 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 278  осіб;   порушено 278 питань.

Окрім того, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації проведено 75 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 288 осіб. При цьому, громадянами порушено 339 питань.

На виконання Указу в районній державній адміністрації створена та діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Впродовж                         9 місяців 2019  року проведено  10  засідань  комісії.

За цей же період перед керівництвом районної державної адміністрації прозвітували  22 посадові особи по питанню роботи із зверненнями громадян.

Відділом  документообігу, контролю,  роботи із  зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату районної державної адміністрації    проводяться  перевірки  стосовно роботи із зверненнями громадян  згідно затвердженого Графіку. За період з  січня  по вересень 2019 року проведено 5 перевірок  роботи із зверненнями громадян у Буденецькій сільській раді, Верхньопетровецькій сільській раді, Череській сільській раді, Старобросковецькій сільській раді та Нижньопетровецькій сільській раді.  За результатами перевірок вказано на недоліки та дані доручення і рекомендації щодо їх усунення та недопущення в подальшій роботі.

Під час перевірок працівниками відділу надається методична та практична допомога щодо застосування  законодавства про роботу із зверненнями громадян. Крім того, при зверненні відповідних установ і організацій, така допомога надається постійно.

Керівництвом районної державної адміністрації приділяється значна увага питанню роботи із зверненнями громадян. На засіданнях колегії, апаратних та розширених нарадах  систематично заслуховуються питання щодо здійснення роботи із зверненнями громадян та надаються відповідні доручення з метою покращення даного напрямку роботи.

Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації від 12 лютого 2019 року  (рішення  1/3) розглянуте питання  про  роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації впродовж  2018  року.  Підсумки роботи із зверненнями громадян  в структурних підрозділах районної державної адміністрації  за перше півріччя 2019 року обговорено на засіданні колегії 28 серпня 2019 року (рішення № 3/3 ).

Робота із зверненнями громадян  в районній державній адміністрації систематично висвітлюється у місцевих засобах  масової інформації – на сторінках районної газети «Рідний край», по місцевому радіомовленню та на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації (розділ «Звернення громадян»).

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та згідно розпоряджень районної державної адміністрації від 26 жовтня  2017 року № 417 «Про вдосконалення заходів  щодо забезпечення доступу до публічної  інформації в Сторожинецькій  районної державної адміністрації», від 22 травня 2018 року № 197 «Про затвердження порядку обліку запитів на інформацію в Сторожинецькій районній державній адміністрації», від 04 липня 2018  № 241 «Про затвердження Розміру  витрат та Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є Сторожинецька районна державна адміністрація», яке зареєстровано в Головному територіальному управлінні юстиції у Чернівецькій області від 13 липня 2018 року № 51/2572, організовано та налагоджено роботу із запитами на публічну інформацію.

Протягом  9 місяців 2019 року надійшло 23 запити на публічну інформацію, які розглянуті згідно вимог чинного законодавства.

Стан  роботи  із зверненнями  громадян  перебуває  на  постійному контролі у керівництва районної державної адміністрації.

 


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.