Menu
Інформація про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації за І квартал 2020 року

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації за І квартал 2020 року

By In Звернення громадян, Новини On 08.04.2020


Як інформує сектор документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації, у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) в Сторожинецькій районній державній адміністрації  впродовж І кварталу 2020 року  розглянуто 80 звернень громадян. Письмових звернень зареєстровано  – 59,  на особистому прийомі керівництвом райдержадміністрації  прийнято  16 осіб, за допомогою засобів телефонного зв’язку «Телефон довіри»  зареєстровано 5 звернень.

В результаті проведеного аналізу звернень громадян встановлено, що 10,0 % звернень надійшло від осіб з  інвалідністю І, ІІ та ІІІ групи; 5,0  % – звернень від дітей війни; 3,8 % надійшло від учасників війни,  учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни; 3,8%  звернень надійшло від багатодітних сімей та одиноких матерів;  відповідно – 77,4% надійшло від інших категорій. Впродовж  І  кварталу 2020 року надійшло 1 звернення від  внутрішньо-переміщеної особи з м. Докучаєвськ  Донецької області стосовно наявності житла для внутрішньо-переміщених осіб. Звернень від внутрішньо-переміщених осіб Луганської області та осіб  з тимчасово окупованої території  України (Автономна Республіка Крим і м. Севастополь) до районної державної  адміністрації  не  надходило.

За період з січня по березень 2020 року до районної державної адміністрації  надійшло на розгляд   28  звернень від органів влади вищого рівня (35,0  % від загальної кількості звернень), що на 7 звернень більше у порівнянні із  аналогічним періодом 2019 року (21).

Зокрема до:

  • Офісу Президента України – 4 (0 – у І кварталі 2019 р.);
  • Верховної Ради України – 3 (2 – у І кварталі 2019 р.);
  • Кабінету Міністрів України –  2 (0 – у  І кварталі 2019 р.);
  • Чернівецької обласної державної адміністрації –  19 (19  – у  І кварталі 2019 р.).

В результаті проведеного аналізу  звернень громадян встановлено, що до вищестоящих органів  влади  звертались  жителі міст  Чернівці (1), Сторожинець (6), смт. Красноїльськ (5)  та  сіл Чудей (7), Михальча (1), Снячів (1), Ропча (1), Верхні Петрівці (1), Стара Жадова (1), Тисовець (1),  Панка (2), Нова Жадова (1).

Крім того, зареєстровано 1 звернення, що надійшло від інших органів, установ, організацій, а саме:  Сторожинецька районна рада.

Впродовж січня-березня поточного року  в районній державній адміністрації розглянуто 4 колективних звернення, в аналогічному періоді минулого року було розглянуто 1 колективне звернення.  В колективних зверненнях  були порушені  питання щодо діяльності комунальної установи «Сторожинецький інклюзивно-ресурсний центр» та з питань житлово-комунального господарства (асфальтування дороги в с. Папка Сторожинецького району, покращення якості надання послуги електропостачання  в  с. Заволока Сторожинецького району).

Повторних звернень впродовж І кварталу 2020 року до районної державної адміністрації  не надходило.

За звітний період громадянами на особистому прийомі  та  у письмових зверненнях  порушувалось 87 питань, найбільше  з яких:  29 (33,3 %) – питання соціального захисту (надання пільг, надання матеріальної допомоги, тощо); 15 (17,2%) – питання комунального господарства (ремонт та благоустрій місцевих доріг, електропостачання, газопостачання,   покращення якості надання комунальних послуг), 12 (13,8%) – питання сімейної та гендерної  політики, захисту прав дітей (встановлення опіки над неповнолітніми дітьми,  встановлення порядку зустрічі у вихованні дітей та ін.); 10 (11,5%) – питання аграрної політики та земельних відносин (затвердження проектів землеустрою щодо зміни цільового призначення земельних  ділянок,  внесення змін до договорів оренди землі тощо).

Значна кількість звернень, що надходять до районної державної адміністрації стосується саме питання надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення та іншим особам, які потребують соціального захисту та підтримки.

Відповідно до Районної програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота»  на 2020 рік,  впродовж  І кварталу 2020 року надано матеріальну допомогу 16 жителям  Сторожинецького району   на загальну суму    10500,00 грн.

Впродовж І кварталу 2020 року на розгляд до районної державної адміністрації  надійшло 204  звернення  громадян на  урядову  «гарячу лінію» (151 – впродовж  аналогічного періоду минулого року).  У зверненнях  на урядову  «гарячу лінію»  переважно порушувались питання соціального захисту: надання матеріальної допомоги,   призначення та виплата державних  соціальних допомог, перевірка правильності  нарахування розміру   соціальних допомог;  з питань транспорту та зв’язку; з питань комунального господарства – електропостачання, газопостачання, ремонт  та благоустрій місцевих доріг тощо.

Працівниками районної державної адміністрації здійснюється кваліфікований та своєчасний розгляд звернень громадян. За наслідками розгляду авторам звернень надаються письмові відповіді у визначений законодавством термін.

Особистий прийом громадян в районній державній адміністрації здійснюється у відповідності до затверджених Порядку та Графіків (не рідше          4 разів на місяць).

Відповідно до вимог Указу керівництвом районної державної адміністрації взято на особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України  «Мати-героїня»,  осіб з  інвалідністю внаслідок Другої світової  війни,  Героїв України,  учасників  війни, учасників бойових дій, ветеранів  праці, осіб  з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших, що потребують соціального захисту   та підтримки.   Також на особливому контролі  перебувають  звернення від  внутрішньо – переміщених осіб із окремих районів   Донецької та  Луганської  областей   України  та  з тимчасово окупованої території України (Автономна Республіка Крим та  м. Севастополь).

За рішенням районної комісії з питань  техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол № 7 від 13 березня 2020 року), скасовано до особливого розпорядження проведення особистих прийомів громадян в усіх органах державної влади  та органах місцевого самоврядування. При вході в приміщення районної державної адміністрації на видному місці розміщено необхідну інформацію про працівників структурних підрозділів, які надають консультації та їхні контактні телефони. Також необхідна інформація розміщена на офіційному веб-сайті Сторожинецької районної державної адміністрації. Працівниками районної державної адміністрації постійно надаються консультації в телефонному режимі на питання з якими звертаються  громадяни.

Відповідно до вимог Указу, посадовими особами райдержадміністрації  щомісяця здійснюються особисті виїзні прийоми громадян.

Так, впродовж І кварталу 2020 року керівниками структурних підрозділів Сторожинецької районної державної адміністрації було проведено 17 виїзних прийомів, на яких прийнято 85 осіб. При цьому, громадянами було  порушено 93 питання.

За цей же період перед головою районної державної адміністрації прозвітували  6 посадових осіб по питанню роботи із зверненнями громадян.

На виконання Указу в районній державній адміністрації створена та діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Впродовж І кварталу  2020 року було проведено  3  засідання  комісії.

Сектором  документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації згідно затвердженого Графіку проводяться  перевірки  стосовно дотримання законодавства в роботі  із зверненнями громадян.  Відповідно в березні поточного року було проведено перевірку в архівному відділі районної державної адміністрації за результатами якої вказано на недоліки та дані рекомендації щодо їх усунення і недопущення в подальшій роботі. Працівниками сектору постійно надається  методична та практична допомога  щодо застосування  законодавства по роботі із зверненнями громадян. Крім того,  при зверненні відповідних установ та організацій така допомога надається постійно.

Керівництвом районної державної адміністрації приділяється значна увага питанню роботи із зверненнями  громадян. Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації від 24 лютого 2020 року  (рішення  1/2) розглянуте питання  про  роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації впродовж  2019  року, відповідно надано рекомендації  щодо покращення  даного напрямку роботи.

Робота із зверненнями громадян  в районній державній адміністрації  висвітлюється у місцевих засобах  масової  та на офіційному веб-сайті Сторожинецької районної державної адміністрації (розділ «Звернення громадян»).

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та згідно розпоряджень районної державної адміністрації від 26 жовтня  2017 року № 417 «Про вдосконалення заходів  щодо забезпечення доступу до публічної  інформації в Сторожинецькій  районної державної адміністрації», від 22 травня 2018 року № 197 «Про затвердження порядку обліку запитів на інформацію в Сторожинецькій районній державній адміністрації», від 04 липня 2018  № 241 «Про затвердження Розміру  витрат та Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є Сторожинецька районна державна адміністрація», яке зареєстровано в Головному територіальному управлінні юстиції у Чернівецькій області від 13 липня 2018 року № 51/2572, від 24 лютого 2020 року № 65 «Про внесення змін до Розміру витрат та Порядку  відшкодування  фактичних витрат  на  копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є Сторожинецька районна державна адміністрація», яке зареєстровано в Південно-Західному міжрегіональному управлінні Міністерства Юстиції України (м. Івано-Франківськ) від 11 березня 2020 року  № 1029/09-388, організовано та налагоджено роботу із запитами на публічну інформацію.

Впродовж  І кварталу 2020 року надійшло  3 запита  на публічну інформацію  (3 – у І кварталі 2019 року), які розглянуті згідно вимог чинного законодавства.

На офіційному веб-сайті Сторожинецької районної державної адміністрації функціонує розділ «Доступ до публічної інформації».

Стан роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у керівництва Сторожинецької районної державної адміністрації.


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.