Menu
Під час карантину буковинці сплатили понад 15,5 мільйонів гривень військового збору

Під час карантину буковинці сплатили понад 15,5 мільйонів гривень військового збору

By In Новини, Роз'яснення On 14.05.2020


За даними Головного управління ДПС у Чернівецькій області впродовж січня квітня 2020 року платники Буковини сплатили до бюджету 71,2 млн. грн. військового збору , що більше як торік за такий самий період на 5,8 млн. грн. У квітні цього року на потреби армії  до державного бюджету  надійшло понад 15,5 млн. грн.

Аналізуючи стан надходжень цього податку в.о. начальника податкового відомства краю Борис Акіменко звертає увагу, що військовий збір сплачується саме з легально виплачених доходів буковинців і забезпечити адекватність його сплати під час карантину досить складно. Разом з тим, системний підхід в роботі податківців, що включає в себе аналітичну роботу, проведення роз’яснювальних зустрічей (дискусій), як онлайн так і  особистих, з тими платниками, що мають заборгованість із виплати зарплати або мінімізують її вселяє оптимізм забезпечення зростання «зарплатних»  податків.

У відомстві переконані – найближчим часом бізнес розпочне діяльність більш ефективно і всі наймані працівники будуть офіційно – найманими, а не «наймитами». 

Загалом, від початку запровадження військового податку (з 3 серпня 2014 року) буковинці сплатили на реформування Збройних Сил України  855,8 млн. грн.  У 2014 році – 29,6 млн. грн.; у 2015 році ця сума складала 88,3 млн. грн.; у 2016 році – 106,2 млн. грн.; у 2017 році – 148,6 млн. грн.;у 2018 році – 189,2 млн. грн.; у 2019 році- 222,7 млн. грн.; січень- квітень 2020року – 71,2 млн. грн.

 

Електронні сервіси: заяви для отримання адміністративних послуг можна подати за допомогою «Електронного кабінету платника»

В Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області звертають увагу, у зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій, платники податків та громадяни мають можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг засобами електронного зв’язку, а самечерез«Електроннийкабінет платника».

У податковій службі області роз’яснюють, Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Відтак, за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Засобами Електронного кабінету також надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

– картки платника податків; 

– відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

– реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

– включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

– довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Також за допомогою Електронного кабінету платники мають змогу отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

– довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

– відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

– копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Детальна інформація розміщена на інформаційному ресурсі: https://acskidd.gov.ua/.

                                                                                          

 


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.