Menu
Розпочав роботу районний весняний мовний табір у рамках проекту «Підтримка Фінляндії української шкільної реформи»

Розпочав роботу районний весняний мовний табір у рамках проекту «Підтримка Фінляндії української шкільної реформи»

By In Новини On 26.03.2019


З 25 по 28 березня 2019 року, на базі Кам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сторожинецького району, розпочав роботу районний весняний мовний табір у рамках проекту “Підтримка Фінляндії української шкільної реформи” (за фінансової підтримки Європейського Союзу), який реалізується Міністерством освіти і науки України спільно з Українським центром оцінювання якості освіти та організацією GoGlobal з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови випускників класів з навчанням румунською мовою закладів загальної середньої освіти Чернівецької області.

Основна мета роботи мовного табору – зацікавити учнів вивченням української мови, допомогти подолати психологічний та мовний бар’єри, саме тому організатори підібрали завдання розважального та розвивального характеру: мовно-літературні  танцювальні рухавки, презентації, квести,  лінгвістичні ігри, літературні майстерні, перегляд навчального відео та створення анімації.

Учасниками мовного табору стали  70 одинадцятикласників нашої області: 50 учнів із Сторожинецького та 20 – з Глибоцького районів.   До роботи  зі школярами були залучені вчителі-тренери: Владіян А.В. (Верхньопетровецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1), Багнян І.Г. (Верхньопетровецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №2), Ілюк О.В. (Ропчанський НВК), Мотрескул А.В. (Красноїльська гімназія), Буторлим Т.І. (м. Ніжин Чернігівської області), Ткачук Тарас (м. Вінниця), Гунько Людмила (м. Хмільник Вінницької області). З 4 по 6 березня  в Києві  вони пройшли тренінг «БомбеЗНО», який провели ГС «Освіторія» і ГО «Глобал Офіс» спільно з Міністерством освіти і науки України, Українським центром оцінювання якості освіти.

Мова є своєрідним  генетичним кодом нації, складником і засобом творення національної культури. У багатобарвності й могутності рідного слова втілено красу людини-творця мови, садівника прекрасного на землі.

Філософія вчителя і вимоги до нього змінюються разом із реформою освіти. Педагог має вміти мотивувати учня: до розвитку, до знання предмета, до пізнання світу. Він, як і раніше, залишається лідером освітнього процесу. Учителі переконані, що до ЗНО з української мови і літератури можна підготуватися  весело, пізнавально, легко подолавши пороговий бал.

 

 


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.