Menu
Розпорядження Сторожинецької районної державної адміністрації від 27 листопада 2019 року №234 «Про внесення змін до розпорядження районної державної адміністрації від 24 жовтня 2019 року № 211 щодо впорядкування структури Сторожинецької районної державної адміністрації»

Розпорядження Сторожинецької районної державної адміністрації від 27 листопада 2019 року №234 «Про внесення змін до розпорядження районної державної адміністрації від 24 жовтня 2019 року № 211 щодо впорядкування структури Сторожинецької районної державної адміністрації»

By In Новини, Розпорядження On 27.11.2019


Керуючись статтями 5, 6, 41, 47 Закону України  «Про місцеві державні адміністрації», постановами Кабінету Міністрів України від 25 березня 2014 року № 91 «Деякі питання діяльності місцевих державних адміністрацій» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2019 року № 926) та від 18 квітня 2012 року № 606 «Про затвердження рекомендаційних переліків структурних підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної в мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2019 року № 923), на виконання розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від 22 листопада 2019 року № 1135-р «Про внесення змін до граничної чисельності працівників районних державних адміністрацій», з метою впорядкування структури Сторожинецької районної державної адміністрації:

 

  1. ВНЕСТИ до розпорядження районної державної адміністрації від 24 жовтня 2019 року № 211 «Про впорядкування структури районної державної адміністрації» наступні зміни:
  • Пункт 1 викласти в такій редакції:

«1. Встановити з 01 січня 2020 року граничну чисельність структурних підрозділів Сторожинецької районної державної адміністрації:

  • служби у справах дітей Сторожинецької районної державної адміністрації в кількості 6 штатних одиниць;
  • управління праці та соціального захисту населення Сторожинецької районної державної адміністрації в кількості 28 штатних одиниць».
    • В пункті 2 словосполучення «4 штатних одиниці» замінити словосполученням «5 штатних одиниць».
  • В пункті 5 розпорядження виключити підпункт 3.
  • Пункти 6 та 7 викласти в такій редакції:

«6. Утворити з 01 січня 2020 року сектор документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації, реорганізувавши, шляхом перетворення, відділ документообігу, контролю, роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату районної державної адміністрації.

Встановити штатну чисельність сектору документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації в кількості 2 штатних одиниць, а саме:

завідувач сектору – 1 штатна одиниця;

головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.

Врахувати, що сектор документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації є правонаступником майна, прав та обов’язків відділу документообігу, контролю, роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату районної державної адміністрації.

  1. Утворити з 01 січня 2020 року сектор з питань правової роботи та запобігання і виявлення корупції апарату районної державної адміністрації, реорганізувавши, шляхом перетворення, юридичний відділ апарату районної державної адміністрації.

Встановити штатну чисельність сектору з питань правової роботи та запобігання і виявлення корупції апарату районної державної адміністрації, в кількості 2 штатних одиниць, а саме:

завідувач сектору – 1 штатна одиниця;

головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.

Врахувати, що сектор з питань правової роботи та запобігання і виявлення корупції апарату районної державної адміністрації, є правонаступником майна, прав та обов’язків юридичного відділу апарату районної державної адміністрації».

1.5. Пункти 11 та 12 викласти в такій редакції:

«11. Утворити  з 01 січня 2020 року сектор з питань організаційної, інформаційної діяльності та цифрового розвитку апарату районної державної адміністрації, реорганізувавши, шляхом перетворення, відділ організаційного забезпечення та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації.

Встановити штатну чисельність сектору з питань організаційної, інформаційної діяльності та цифрового розвитку апарату районної державної адміністрації, в кількості 2 штатних одиниць, а саме:

завідувач сектору – 1 штатна одиниця;

головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.

Врахувати, що сектор з питань організаційної, інформаційної діяльності та цифрового розвитку апарату районної державної адміністрації є правонаступником майна, прав та обов’язків відділу організаційного забезпечення та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації.

  1. Утворити з 01 січня 2020 року відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля районної державної адміністрації без статусу юридичної особи публічного права, реорганізувавши, шляхом перетворення, сектор містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації.

Встановити штатну чисельність відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля районної державної адміністрації, в кількості 3 штатних одиниць, а саме:

начальник відділу – 1 штатна одиниця;

головний спеціаліст – 2 штатні одиниці.

Врахувати, що відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля районної державної адміністрації є правонаступником майна, прав та обов’язків сектору містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації».

1.6. Пункт 14 викласти в такій редакції:

«14. Утворити  з 01 січня 2020 року сектор з питань оборонної роботи, цивільного захисту,  взаємодії з правоохоронними органами та мобілізаційної роботи районної державної адміністрації без статусу юридичної особи публічного права.

Встановити штатну чисельність сектору з питань оборонної роботи, цивільного захисту,  взаємодії з правоохоронними органами та мобілізаційної роботи районної державної адміністрації, в кількості 2 штатних одиниць, а саме:

завідувач сектору – 1 штатна одиниця;

головний спеціаліст – 1 штатна одиниця».

1.7. Пункт 16 викласти в такій редакції:

«16. Утворити з 01 січня 2020 року сектор з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців районної державної адміністрації без статусу юридичної особи публічного права, реорганізувавши, шляхом перетворення, відділ з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців районної державної адміністрації.

Встановити штатну чисельність сектору з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців районної державної адміністрації в кількості 2 штатних одиниць, а саме:

завідувач сектору – державний реєстратор – 1 штатна одиниця;

державний реєстратор – 1 штатна одиниця.

Врахувати, що сектор з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців районної державної адміністрації є правонаступником майна, прав та обов’язків відділу з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців районної державної адміністрації».

1.8. Пункт 17 викласти в такій редакції:

«17. Затвердити структуру Сторожинецької районної державної адміністрації, яка набирає чинності з 01 січня 2020 року, що додається, з врахуванням розпоряджень районної державної адміністрації від 27 листопада 2019 року № 232 «Про втрату чинності деяких пунктів розпорядження районної державної адміністрації від 24 жовтня 2019 року № 211 «Про впорядкування структури Сторожинецької районної державної адміністрації» та від 27 листопада 2019 року № 233 «Про утворення відділу освіти, культури, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації».

1.9. Пункт 24 викласти в такій редакції:

«24. В термін до 20 грудня 2019 року розробити положення, посадові інструкції працівників новостворених структурних підрозділів, та забезпечити їх затвердження у встановленому законодавством порядку:

1) начальнику відділу документообігу, контролю, роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату районної державної адміністрації (ІЛІКА Галина) – визначені  пунктом 6 цього розпорядження;

2) начальнику юридичного відділу апарату районної державної адміністрації (БАЛАНЮК Галина) – визначені  пунктом 7 цього розпорядження;

3) начальнику відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації (ГАВРИЛЮК Зіна) – визначені  пунктом 8 цього розпорядження;

4) начальнику відділу організаційного забезпечення та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації (ОПАЄЦЬ Олена) – визначені  пунктом 11 цього розпорядження;

5) начальнику відділу агропромислового розвитку, економіки, торгівлі та інфраструктури районної державної адміністрації (ТКАЧ Ганна) –  визначені  пунктом 12 цього розпорядження;

6) начальнику відділу Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації  (ОЛЕКСЮК Світлана) – визначені  пунктом 13 цього розпорядження;

6) завідувачу сектору  взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації (ЧУНТУЛ Олександр) – визначені  пунктом 14 цього розпорядження;

7) начальнику архівного відділу районної державної адміністрації (ПРОЦЮК Олександр) – визначені  пунктом 15 цього розпорядження;

8) начальнику відділу – державному реєстратору відділу з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців районної державної адміністрації (ТІКАН Альона) – визначені  пунктом 16 цього розпорядження».

  • Пункт 25 розпорядження виключити. У зв’язку з цим, пункти 26, 27, 28 вважати пунктами 25, 26, 27 відповідно.
  1. Виконавцям цього розпорядження про його виконання інформувати районну державну адміністрацію до 25 грудня 2019 року, через сектор управління персоналом апарату районної державної адміністрації.

 

  1. Відділу організаційного забезпечення та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації забезпечити опублікування цього розпорядження на офіційному веб-сайті Сторожинецької районної державної адміністрації.

 

  1. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації ГРИНЧУКА Сергія.

 

 

В. о. голови районної

державної   адміністрації                             Василь ГОЦУЛЯК

 

 

 

 

 

 

 

 


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.