Menu
У ПЕРШОМУ ПІВРІЧЧІ БУКОВИНСЬКИЙ БІЗНЕС ПЕРЕРАХУВАВ У БЮДЖЕТ ПОНАД 316 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ ПДВ

У ПЕРШОМУ ПІВРІЧЧІ БУКОВИНСЬКИЙ БІЗНЕС ПЕРЕРАХУВАВ У БЮДЖЕТ ПОНАД 316 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ ПДВ

By In Новини, Роз'яснення On 17.07.2018


У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області повідомляють, що продовж січня – червня 2018 року збір податку на додану вартість до Державного бюджету склав понад 316,0 мільйонів гривень, а це на 75,8 мільйонів гривень або 31,6 відсотків перевищує показник того року.

За словами в.о. начальника фіскального відомства регіону Віталія Шпака – це 15 відсотків від усіх надходжень, що забезпечені в бюджет платниками області. Також посадовець відмічає, що завдяки запровадженню нових правил адміністрування ПДВ, зокрема системи електронного адміністрування податку на додану вартість та Системи моніторингу оцінки ризиків сплати кількість  випадків формування фіктивного кредиту та отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету зменшено.

Також, однією із важливих задач фіскального відомства – продовжує Віталій Петрович –  залишається своєчасне відшкодування з бюджету податку на додану вартість. ПДВ. Від початку 2018 року буковинським  платникам податку на додану вартість відшкодовано 101,1 млн.грн., що 20,5 млн.грн. більше аніж торік. Заяви на отримання бюджетного відшкодування подали100 суб’єктів господарської діяльності на суму понад 120,2 млн.грн.

Разом з тим, фіскали впродовж першого півріччя 2018 року у 20 суб’єктів господарювання упередили неправомірне відшкодування ПДВ у сумі понад 2,7 млн.грн. Також, зменшили різницю між податковими зобов’язаннями та податковим кредитом з податку на додану вартість на 0,4 млн.грн.

 

ДФС БУКОВИНИ: АКТУАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ЩОДО ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ

Де можна переглянути форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису ?

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на офіційному сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису»: www.acskidd.gov.ua/r_kor.

Також для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено Зміни № 5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС. Переглянути Зміни № 5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису»: https://acskidd.gov.ua/reglament.

З інформацією щодо режиму роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС), порядку отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) та скасування посилених сертифікатів можна ознайомитися на офіційному сайті АЦСК ІДД ДФС: режим роботи www.acskidd.gov.ua/contacts,отримання послуг ЕЦП www.acskidd.gov.ua/r_kor,скасування посилених сертифікатів www.acskidd.gov.ua/blokuvannya.

Які особливості надання послуг електронного цифрового підпису за довіреністю?

З метою протидії шахрайству та захисту законних інтересів юридичних та фізичних осіб, отримання послуг електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД ДФС здійснюється за особистої присутності заявника (підписувача). Разом з цим, за бажанням заявника (підписувача) він може бути представлений довіреною особою. В такому випадку, довіреність для отримання послуг електронного цифрового підпису повинна бути посвідчена нотаріально.

Зазначене обмеження не розповсюджується на органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності.

 

 


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.