Menu
ВЕБПОРТАЛ ДОПОМАГАЄ ЗАОЩАДИТИ ВАШ ЧАС

ВЕБПОРТАЛ ДОПОМАГАЄ ЗАОЩАДИТИ ВАШ ЧАС

By In Новини On 16.09.2020


Одним із найбільш популярних завдяки  зручності, простоті та доступності дистанційних сервісів є вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. За його допомогою можна вирішити більшість питань пенсійного забезпечення, залишаючись удома.

ВИ МОЖЕТЕ:

  • звернутись із заявою про призначення чи перерахунок пенсії;
  • замовити виготовлення пенсійного посвідчення, в тому числі електронного;
  • отримати довідки та інші документи, достовірність яких підтверджується QR-кодом (ОК-5, ОК-7, довідку про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж та інші);
  • перевірити дані про трудову діяльність у розділі «Електронна трудова книжка»;
  • здійснити попередній розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
  • внести зміни чи уточнення персональних даних в Реєстрі застрахованих осіб;
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування з питань пенсійного забезпечення та отримати багато інших корисних послуг.

 

НА ВЕБПОРТАЛІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ПРАЦЮЄ «ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ РОБОТОДАВЦЯ»

Зручний формат отримання корисної інформації пропонує сучасний електронний сервіс «Кабінеті страхувальника». Роботодавець без зайвих зусиль, не виходячи з офісу, зможе отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, зокрема щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, зауваження до звітності, а також формувати електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

Останніми з розроблених сервісів на вебпорталі, якими може скористатися роботодавець є можливість сформувати звернення на подачу скан-копій трудової книжки працівника, підписати його кваліфікованим електронним підписом і надіслати на розгляд до Пенсійного фонду України.

В опціях «Листки непрацездатності» та «Заяви-розрахунки» передбачено можливість пошуку та перегляду листків непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника по трудовій книжці, а також можливість перегляду та формування заяв-розрахунків. 

Для того, аби стати користувачем «е-кабінету» роботодавця, потрібно увійти на вебпортал  Пенсійного фонду України https://portal.pfu.ua  за допомогою кваліфікованого електронного підпису або Інтегрованої системи електронної ідентифікації GOV ID.

Заощаджуйте свій час за допомогою електронних технологій, оперативно у зручний спосіб отримуючи максимум корисної інформації.

Тут можна: переглядати дані звітності щодо сплати ЄСВ, самостійно отримувати електронні довідки щодо страхового стажу і розміру заробітної плати працівників, інформацію з Електронного реєстру листків непрацездатності для здійснення розрахунків виплат за лікарняними листами, формувати й роздруковувати заяви-розрахунки та почерпнути багато іншої корисної інформації.


About the Author

Admin 1

Comments are closed here.