Menu
Впродовж 9 місяців у Сторожинецькій районній державній адміністрації розглянуто майже 1 тисячу звернень громадян

Впродовж 9 місяців у Сторожинецькій районній державній адміністрації розглянуто майже 1 тисячу звернень громадян

By In Звіти, Звернення громадян, Новини On 12.11.2015


1310301850_chelove-1

www.muoz.cv.ua

Впродовж 9 місяців 2015 року в Сторожинецькій районній державній адміністрації розглянуто 960 звернень громадян, що на 368 звернень менше у порівнянні із аналогічним періодом 2014 року (1328). Письмових звернень зареєстровано – 431, що на 575 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (1006). На особистому прийомі прийнято – 529, що на 207 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року (322).

204 звернення (21,3 % від загальної кількості звернень) надійшло від мобілізованих та демобілізованих військовослужбовців, учасників АТО та членів їхніх сімей з питань надання матеріальної допомоги, надання пільг по фактичному місцю проживання, надання дров по пільговій ціні тощо. А також 7 звернень із соціальних питань – від переселенців із зони проведення АТО, Донецької та Луганської областей, АР Крим (0,7 % від загальної кількості).

Протягом 9 місяців 2015 року в районній державній адміністрації зареєстровано 49 звернень, які надійшли до органів влади вищого рівня (5,1 % від загальної кількості звернень), що на 24 звернення менше у порівнянні із періодом за січень-вересень 2014 року (73). Зокрема до:

  • Адміністрації Президента України – 4 (5 – за 9 місяців 2014 р.),
  • Верховної Ради України – 4 (3 – за 9 місяців 2014 р.),
  • Кабінету Міністрів України – 3 (3 – за 9 місяців 2014 р.),
  • обласної державної адміністрації – 38 (62 – за 9 місяців 2014 р.).

В результаті проведеного аналізу звернень громадян встановлено, що до вищестоящих органів влади частіше звертались жителі сіл Великий Кучурів, Тисовець, Кам’яна, Чудей, Давидівка, Банилів-Підгірний та міста Сторожинець.

         Крім того, зареєстровано 10 звернень, які надійшли від інших органів, установ, організацій, а саме: 3 – від Чернівецької обласної ради, 3 – від Сторожинецької районної ради, 2 – від прокуратури Чернівецької області та по 1 від Чернівецької міської ради і Генеральної прокуратури України.

Впродовж звітного періоду відбулось збільшення кількості колективних звернень – 24 колективні звернення проти 15 за аналогічний період 2014 року. Їх частка становить 2,5 % від загальної кількості звернень. В колективних зверненнях порушувались проблемні питання електропостачання, використання земельної ділянки під пасовище, місця розташування кладовища, ремонту доріг, посад директора, відкриття НВК, зміни маршруту руху автобуса по пасажирських перевезеннях та ін.

Зареєстровано 6 повторних звернень (15 – за 9 місяців 2014 року) та 3 неодноразові (2 – за 9 місяців 2014 року). Повторні звернення стосуються питання посади директора у ЗОШ І-ІІІ ст., використання пасовища, надання житла, виготовлення детального плану території, земельного конфлікту тощо.

За звітний період зареєстровано 990 питань, з якими звертались громадяни, основну частку яких становлять питання соціального захисту – 687 (69,4 %). Зокрема, це питання нарахування субсидії, надання пільг, надання матеріальної допомоги, роз’яснення із соціальних питань тощо.

Серед інших слід виділити:

97 (9,8 %) – питання аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок та затвердження технічної документації із землеустрою, вчинення різного роду правочинів із землею, земельні конфлікти),

27 (2,7 %) – питання освіти (посади директора в ЗОШ, влаштування дитини в ДНЗ, навчально-виховного процесу),

27 (2,7 %) – питання комунального господарства (електропостачання, ремонт доріг),

26 (2,6 %) – питання житлової політики (надання житла, покращення житлових умов тощо),

21 (2,1 %) – питання сім’ї та дітей (встановлення опіки/піклування, влаштування в прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу, встановлення порядку зустрічей з дітьми, визначення постійного місця проживання дітей),

21 (2,1 %) – питання транспорту і зв’язку (робота стаціонарного телефонного зв’язку, транспортне сполучення, вартість перевезень).

Та все ж найбільша кількість звернень стосується саме питання надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення та мобілізованим і демобілізованим військовослужбовцям, учасникам АТО і членам їхніх сімей.

Відповідно до Районної програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота» на 2014-2016 рр., впродовж 9 місяців 2015 року надано матеріальну допомогу 711 жителям району на загальну суму 633,3 тис. грн.

Протягом 9 місяців 2015 року на розгляд до районної державної адміністрації надійшло 127 звернень громадян на Урядову телефонну «гарячу лінію» (121 – впродовж січня-вересня 2014 року), в тому числі 8 повторних та 1 неодноразове. У зверненнях на Урядову телефонну «гарячу лінію» здебільшого порушувались питання соціального захисту – щодо нарахування і виплати соціальної допомоги, перевірки правильності їх нарахування, надання матеріальної допомоги, надання роз’яснень із соціальних питань (60), а також питання комунального господарства – електропостачання, ремонт доріг (23), питання житлової політики – надання житла, виділення земельної ділянки під будівництво (9), питання транспорту і зв’язку – щодо роботи радіо та стаціонарного телефонного зв’язку, тарифів на проїзд у приміському транспорті (7) та ін.

Для оперативного реагування на звернення громадян в приймальні голови районної державної адміністрації працює «Телефон довіри» (2-17-43). В журналі реєстрації дзвінків на «Телефон довіри» протягом 9 місяців 2015 року зареєстровано 11 звернень.

Впродовж 9 місяців 2015 року керівництвом районної державної адміністрації здійснено 31 виїзний прийом громадян, на яких прийнято 123 особи; порушено 125 питань. Окрім того, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації проведено 67 виїзних прийомів, на яких прийнято 176 осіб. При цьому, громадянами порушено 247 питань.

Впродовж січня-вересня 2015 року проведено 10 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких загалом розглянуто 27 звернень громадян.

За цей же період перед головою районної державної адміністрації прозвітували 40 посадових осіб по питанню роботи із зверненнями громадян, з яких 20 – голови виконкомів місцевих рад району.

Відділом документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації   проведено 8 перевірок роботи із зверненнями громадян, за результатами яких вказано на недоліки та надано рекомендації щодо їх усунення та недопущення в подальшій роботі.

Протягом 9 місяців 2015 року надійшло 22 запити на публічну інформацію (8 – за 9 місяців 2014 р.), які розглянуті згідно вимог чинного законодавства.


About the Author

Admin 2

Comments are closed here.