Menu
Звіт про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації за 2013 рік

Звіт про роботу із зверненнями громадян в Сторожинецькій районній державній адміністрації за 2013 рік

By In Аналітика та публікації, Звіти, Новини On 24.01.2014


indexУ Сторожинецькій районній державній адміністрації впродовж 2013 року розглянуто 1087 звернень громадян, що на 734 звернення менше  у порівнянні із 2012 роком. Письмових звернень зареєстровано – 678 (за 2012 р. – 1344 звернень), що на 666 звернень менше ніж за 2012 рік, та на особистому прийомі прийнято 409 осіб (за 2012 р – 477), що на 68 осіб менше, ніж за відповідний період минулого року.

Всього  до районної державної адміністрації  звернулось 1207 громадян, з яких 4,2 % (4,0 % – 2012 р.) – інваліди, учасники війни, бойових дій; 4,3 % (1,0 % – 2012 р.) – багатодітні сім’ї, одинокі матері, 22,3 % (18,0 % – 2012 р.) – ветерани праці, діти війни та пенсіонери, 13,3 % (5,0 % – 2012 р.) – інваліди І,ІІ, ІІІ груп.

Впродовж 2013 року із району до Адміністрації  Президента України надійшло 30 звернень (9 – 2012 р.), до Кабінету Міністрів України  –  75 (33 – 2012 р.),  до Верховної Ради України – 2 (1 – у  2012 р.), до обласної державної адміністрації –  53  (91  – 2012 р.).

В результаті проведеного аналізу звернень громадян встановлено, що до Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України найбільше звертались жителі сіл:  Банилів-Підгірний, Тисовець, Великий Кучурів,  Костинці, Михальча, Давидівка, Стара  Жадова,  Снячів, Чудей, Череш,  Нижні Петрівці, Кам’яна, селища  Красноїльск та міста Сторожинець.

За 2013 року зареєстровано 1113 питань, з якими звертались громадяни. Найбільшу частку з них  (59,3 %) становлять питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги, допомоги з акції «Милосердя», нарахування субсидії, надання пільг тощо). Значну частку займають також питання аграрної політики і земельних відносин – 14,2 %, а також питання комунального господарства – 9,7 %.

В районній державній адміністрації вирішення питання надання одноразової матеріальної допомоги впродовж звітного періоду здійснювалось в основному за рахунок районного бюджету,  за поданням  актів обстеження житлово-побутових умов. Згідно спільних розпоряджень голів районної державної адміністрації та районної ради «Про надання одноразової матеріальної допомоги гостро потребуючим жителям Сторожинецького району»  такої допомоги  надано 389 особам на загальну суму  97 250  грн.

За підсумками районної акції «Милосердя» надано матеріальну допомогу 547 особам на загальну суму 181 570,50 грн.

У відповідності до графіку виїзних прийомів здійснено 76 виїзні прийоми громадян, на яких прийнято  67  осіб.

На щопонеділкових апаратних та розширених нарадах голови районної державної адміністрації заслуховуються інформації про роботу із зверненнями громадян. По завершенню наради проводиться прийом громадян, що значно покращує відповідальність керівників усіх рівнів до розгляду порушених громадянами на прийомі питань.

 Всього  у 2013 році   проведено  12 засідань  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Впродовж 2013 року перед головою районної державної адміністрації прозвітувало  50 посадових осіб по питанню роботи із зверненнями громадян,  з яких 26 – голови виконкомів місцевих рад району.

Відділом  документообігу, контролю та роботи із  зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації  проведено 14 перевірок роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації, районних службах міністерств і відомств, виконкомах місцевих рад району. Під час перевірок постійно надається методична та практична допомога щодо застосування  законодавства про роботу із зверненнями громадян.

У Сторожинецькому районі виконується розпорядження  облдержадміністрації № 572 – р від  17 вересня 2009  року  «Про  затвердження   Порядку  розгляду  та   оперативного реагування на звернення громадян, що надійшли на урядову  телефонну «гарячу лінію». За результатами проведеного аналізу  встановлено, що в  2013 році районною державною адміністрацією   зареєстровано  66  звернень громадян, які звернулись на урядову  телефонну «гарячу лінію».

У рамках  проекту «Діалог з країною»  зафіксовано 3 звернення, зокрема:  Слон  Афанасій Васильович (м. Івано-Франківськ) – по питанню проведення ремонту доріг в с. Снячів,  Гоздуб  Валерій Валерійович (с. Снячів) –  по питанню надання земельної ділянки,  Стоян   Марина  Іванівна  (с. Верхні  Петрівці) –  по питанню надання матеріальної  допомоги  на придбання власного житла. На всі звернення надано обґрунтовані відповіді.

Для  оперативного реагування на звернення громадян  в приймальні голови районної державної адміністрації працює «Телефон довіри». В журналі реєстрації дзвінків на «Телефон довіри»  зареєстровано   95  звернень (у 2012 р. – 10). Всі порушені питання вирішено позитивно. На мобільний телефон до голови районної державної адміністрації «Гаряча лінія» зареєстровано 6 дзвінків (у 2012 р. – 63). Всі порушені питання вирішено позитивно.

Працівниками Сторожинецької районної державної адміністрації здійснюється кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян. За наслідками розгляду надаються письмові відповіді авторам звернень у визначений законодавством термін.

На засіданнях колегії районної державної адміністрації систематично заслуховувались питання щодо здійснення роботи із зверненнями громадян. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення № 1/5 від 26 лютого 2013 року, № 3/9 від 17 липня 2013 року,   № 6/4 від 07 листопада 2013 року, які знаходяться на контролі в районній державній адміністрації.

На сторінках районного часопису «Рідний край» у лютому, липні та листопаді 2013 року друкувались матеріали про роботу із зверненнями громадян у Сторожинецькій районній державній адміністрації. Крім того, інформація по роботі із зверненнями громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

Головою  районної  державної адміністрації 30 травня 2011 року прийнято розпорядження  за  № 327 «Про заходи  щодо забезпечення доступу до публічної  інформації  районної державної адміністрації».

Згідно розпорядження затверджено порядок  доступу  до публічної інформації, перелік відомостей, що становить службову інформацію, забезпечено системне і оперативне оприлюднення розпоряджень, доручень, рішень колегій, планів заходів та інших документів районної державної  адміністрації на офіційному веб – сайті районної державної адміністрації. В усіх установах визначені місця  для роботи запитувачів  із документами, що  містять публічну інформацію.

Запити на публічну інформацію записуються у журналі реєстрації запитів громадян на отримання  публічної інформації. Таких запитів надійшло у 2013 року – 10 (22 – у 2012 р.). Всі вони належно зареєстровані та розглянуті згідно вимог чинного законодавства.

На офіційному веб–сайті районної державної адміністрації розміщено розділ «Доступ до публічної інформації».

Стан роботи із зверненнями громадян знаходиться на особистому контролі у голови районної державної адміністрації.


About the Author

pressa

Comments are closed here.